י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הסלמה במלחמה

ברוסיה מאיימים ב'מתקפה גרעינית מיידית' על כל מדינה שתעצור את פוטין

מנחה טלוויזיה רוסי ובן ברית חזק של פוטין איים כי רוסיה תפתח ב'מתקפה גרעינית מיידית' נגד כל מדינה שתנסה לעצור את פוטין. רוסיה איימה להשתמש בנשק גרעיני בפלישה שלה לאוקראינה במשך חודשים, והפעילה לאחרונה את הפיקוד הגרעיני המרכזי שלה

ברוסיה מאיימים ב'מתקפה גרעינית מיידית' על כל מדינה שתעצור את פוטין
צבא רוסיה צילום: משרד ההגנה הרוסי

מנחה טלוויזיה מרוסיה, חברו של העריץ ולדימיר פוטין, איים כי רוסיה תפתח ב"מתקפה גרעינית מיידית" על כל מדינה שתנסה לעצור את פוטין. האיום מגיע לאחר שבית הדין הבינלאומי בהאג הוציא צו מעצר נגד פוטין.

מגיש בערוץ, ולדימיר סולוביוב השמיע את האזהרה במהלך שידור בתוכניתו בערוץ הממלכתי 'רוסיה 1', ואמר בטון מאיים "כל ניסיון ליישם את הצו הוא הכרזת מלחמה".

המארח החל את איומיו בהתייחסות להצהרה שהשמיע שר המשפטים של גרמניה, מרקו בושמן, על צוו של בית הדין, כשאמר: "גרמניה תהיה מחויבת לעצור את פוטין אם הוא ייכנס לשטח גרמניה ולמסור אותו לידי בית הדין האזורי".

סולוביוב צעק בתגובה להצהרה של בושמן: "זה יכול להביא לתקיפה גרעינית מיידית על המדינה ההיא! מיידית! זאת אומרת, כל ניסיון ללכת נגד רצון העם הרוסי, שהבהיר את עצמו מאוד, חייב לגרום לפגיעת טילים".

דבריו נאמרו לאחר שבית הדין הבינלאומי בהאג, הוציא צו מעצר לוולדימיר פוטין בשל "הגירוש הבלתי חוקי" של ילדים אוקראינים. פוטין הוא אחד משלושה ראשי מדינות בלבד שהוצאו נגדם צווי מעצר, והצטרף לרשימה המפוקפקת של מנהיג לוב לשעבר מועמר קדאפי ונשיא סודאן לשעבר עומר אל-בשיר. קדאפי הודח מהשלטון ונהרג לאחר מספר חודשים מרגע הכרזת צוו, בעוד בשיר הודח גם הוא ונמצא כעת בכלא בסודאן, אם כי טרם הועבר להאג.

רוסיה איימה להשתמש בנשק גרעיני בפלישה שלה לאוקראינה במשך חודשים, והפעילה לאחרונה את הפיקוד הגרעיני המרכזי שלה, ונמצאת ברמת הכוננות הגבוהה ביותר שלה.

נשק גרעיני גרמניה לוב מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד