כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"הוסכם שאין ענישה"

תוך יממה: האסירים הביטחוניים התקפלו וסיימו את השביתה

"שירות בתי הסוהר פעל בימים האחרונים במטרה לסכל את שביתת האסירים הביטחוניים כחלק מתפיסתו הביטחונית והמערכתית". כך נמסר משב"ס שהוסיף כי "במסגרת זאת הקפיד הארגון לשמור על הסטטוס קוו בנושא האסירים הביטחוניים" וכי "הובהר היטב מהו ״מחיר ההפסד״ במידה ותיפתח שביתה"

תוך יממה: האסירים הביטחוניים התקפלו וסיימו את השביתה
כלא מעשיהו צילום: משה שי, פלאש 90

שביתת הרעב של האסירים הביטחוניים: לאחר דיווחים פלסטיניים על משא ומתן מתקדם בין האסירים לשלטונות בתי הכלא, כמה מבין האסירים השובתים הודיעו אמש (רביעי) כי הם חוזרים בהם מהשביתה.

משרד התקשורת של האסירים הודיע כי הוחלט על הפסקת שביתת הרעב של האסירים הביטחוניים, זאת לאחר שהוסכם על "הפסקת צעדי הענישה נגדם". הוזכר כי הודעה מפורטת מטעם האסירים תתפרסם בשעות הקרובות.

מדוברות שב"ס נמסר כי "שירות בתי הסוהר פעל בימים האחרונים במטרה לסכל את שביתת האסירים הביטחוניים כחלק מתפיסתו הביטחונית והמערכתית. במסגרת זאת הקפיד הארגון לשמור על הסטטוס קוו בנושא האסירים הביטחוניים. הובהר היטב מהו 'מחיר ההפסד' במידה ותיפתח שביתה".

שישה אסירים ביטחוניים מבתי הכלא נפחא, קציעות, רמון וגלבוע הודיעו שלשום על פתיחה בשביתת רעב. נמסר כי האסירים יטופלו משמעתית בהתאם לפקודות שב"ס. בנוסף, ועדת החירום העליונה של תנועת האסירים הפלסטינים הודיעה כי יותר מ-2,000 אסירים פלסטינים צפויים לפתוח בשביתת רעב גם הם החל מיומו הראשון של חודש הרמדאן.

 

אסירים ביטחוניים אסירים בכלא חודש הרמדאן שביתת רעב שירות בתי הסוהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד