כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הנסיבות נחקרות

שלושה בני אדם נפצעו הלילה בפיצוץ בקניון

שלושה בני אדם נפצעו הלילה בפיצוץ נפחי שהתרחש בתוך בית קפה בגרנד קניון בחיפה, שניים מהם באורח בינוני עד קשה. כבאים רבים ביצעו סריקות לשלילת נפגעים נוספים ברחבי הקניון ועמלו על כיבוי השריפה | נפתחה חקירת נסיבות האירוע

שלושה בני אדם נפצעו הלילה בפיצוץ בקניון
שריפה בגרנד קניון בחיפה צילום: כב"ה מחוז חיפה

כונני ארגון הצלה הוזעקו הלילה (חמישי) לגרנד קניון בחיפה בעקבות דיווח על פיצוץ נפחי. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו הכוננים טיפול רפואי למספר נפגעים, גבר כבן 36 עם כוויות בפנים ובגפיים במצב בינוני-קשה, גבר כבן 26 עם כוויות בפנים במצב בינוני, וגבר כבן 20 באורח קל, והם פונו להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בעיר.

לוחמי האש מתחנת חיפה בפיקודו של מפקד התחנה טפסר משנה סויסה יצחק פעלו לכיבוי השריפה שפרצה בתוך בית קפה בגרנד קניון שבחיפה.

לפי עדויות התרחש לפתע פיצוץ, אך חוקרי דליקות פתחו בחקירת נסיבות האירוע כאשר אחת ההערכות היא כי במקום מתבצעות עבודות שיפוץ שככל הנראה הובילו לאירוע.

חובשים בכירים בארגון הצלה, שבח רוטנשטרייך ואבי אפשטיין דיווחו: "הגענו עם אמבולנסים של מד"א שברשותנו יחד עם אמבולנסים וכוננים רבים נוספים לגרנד קניון, שם מצאנו שלושה נפגעים מכוויות כתוצאה מפיצוץ נפחי. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א והצלה, הענקנו טיפול רפואי לשלושה נפגעים, גבר כבן 36 עם כוויות בפנים ובגפיים העליונות במצב בינוני-קשה, גבר כבן 26 במצב בינוני וגבר כבן 60 במצב קל לאחר שנכוו, והם פונו בסיוע אמבולנסים המאויישים במתנדבי הצלה להמשך טיפול בבית החולים רמב"ם בעיר".

קניון חיפה בית קפה פיצוץ נפחי פיצוץ גז שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד