כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

שולחן עורך: כלי המטבח שיעשו לכם את החג

אם נדבר מהבטן או סתם בגילוי לב, החלק באגדה שרוב יושבי השולחן מחכים להגיע אליו הלוא הוא "שולחן עורך"- ארוחת חג משובחת המתהדרת בכל טוב אחרי שבועות של הכנות, ריצות ונקיונות. זה הרגע בו הטירוף מפנה מקום לרגיעה ומאפשר סוף סוף להתענג. הכל נועד לרגע הזה. עם רשת סולתם תחוו את הפסח באופן שונה מכל מה שהכרתם, מהרמה הקולינרית עד הרמה העיצובית

שולחן עורך: כלי המטבח שיעשו לכם את החג
סירי סולתם צילום: סולתם

מותג סולתם , המותג המוביל והוותיק בישראל בתחום כלי הבישול והציוד המקצועי למטבח, עם כל מה שצריך לסעודת חג, סעודת בני חורין. עם כניסתכם לסניפי הרשת יתגלה לעינכם מגוון אדיר של כלי בישול, כלי הגשה, צלחות, סכו"ם כלי אפייה וכל מה שצריך כדי להפוך את הסעודה לכזאת שתהווה תענוג לעיניים ולחיך.

איכות של מאכל מתחיל בשלב הראשון באיכות והתאמת הסיר בו הוא בושל. באותה מידה בה חשוב לבחור בשר איכותי על מנת לקבל תבשיל מוצלח, כך אין להקל ראש בבחירת הסירים לקראת החג. ברשת סולתם לא מתפשרים על איכות ומביאים למטבח שלכם את הטוב ביותר!

כלי הבישול לבשו השנה מראה חגיגי במיוחד, כזה שיחסוך לכם הרבה זמן ואנרגיה. איתם לא תצטרכו יותר להעביר את המאכלים לכלי הגשה ולהישאר עם כפולות בכיור, פשוט להגיש הישר מהפלטה לשולחן, אז היופי כבר ידבר בעד עצמו.

ועכשיו סולתם במבצעים מטורפים- עד 60% הנחה על מגוון כלי בישול לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים.

את מגוון המוצרים ניתן לרכוש בסניפים הפרושים ברחבי הארץ ובאתר האונליין של סולתם>>

סולתם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד