כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
המפגינה נעצרה

במהלך המחאות: השר מהליכוד הוכה בראשו

השר אבי דיכטר הוכה בראשו על ידי מפגינה במסגרת המחאות נגד הרפורמה המשפטית - המפגינה נעצרה לחקירה. מפגינים אחרים צעקו לעברו של דיכטר "פחדן" | תיעוד

במהלך המחאות: השר מהליכוד הוכה בראשו
אבי דיכטר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השר אבי דיכטר הוכה הבוקר (חמישי) בראשו על ידי מפגינה שהפגינה במסגרת המחאות נגד הרפורמה המשפטית. המפגינה, במחאה שנערכה באיירפורט סיטי סמוך לכנס בו השתתף השר, הטיחה בראשו של את דגל ישראל, ונעצרה לחקירה שעה קלה מאוחר יותר. שניים נוספים נעצרו במקום לאחר שניסו לחסום את הכניסה לכנס ואחד מהם אך נשך את מאבטחיו של השר.

בנוסף, מפגינים אחרים צעקו לעברו של דיכטר "פחדן" ו"מה לימדת אותנו בעזה?", "איך אתה לא מתבייש"? ועוד.

מהמשטרה נמסר כי במהלך ההפגנה בצומת רעננה עצרו השוטרים 7 מפגינים בגין הפרת הסדר הציבורי והפרעה לשוטר. בנוסף, רשמו מס' דו"חות למפגינים לאחר שחצו צומת באור אדום ובהפגנה נוספת שהתקיימה באיירפורט סיטי עצרו השוטרים 3 חשודים כאשר הראשון ניסה לחסום את הכניסה לאולם בו נערך כנס, השני בעט ברכב ששייך לפמליית השר דיכטר תוך שהוא נושך את אחד ממאבטחי השר והשלישית נעצרה לאחר שתקפה את השר ואת רכבו באמצעות מוט דגל שהיה ברשותה.

יצוין כי בשבועות האחרונים המפגינים נוהגים להפגין נגד השרים, ולהפריע להם בעבודתם. כזכור, אמש שר השיכון יצחק גולדקנופף נאם בכנס של רשות מקרקעי ישראל, ובמהלך הנאום, התפרצו לדבריו מפגיני שמאל המוחים על המשך חקיקת הרפורמה המשפטית.

אחר מהמפגינים צעק לעברו: "אתם רוצים בהכחדת בית המשפט העליון". מפגינים נוספים צעקו "בושה", ו"לך הביתה". סדרנים שהיו במקום פעלו להוצאת המפגינים שהפריעו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "אני מגנה בכל תוקף את תקיפתו של השר אבי דיכטר בידי פעילת שמאל ודורש מראשי האופוזיציה להפסיק מייד את האנרכיה, האלימות וההסתה כלפי נבחרי ציבור. אני דורש מהמשטרה והפרקליטות לפעול מיד ובתקיפות נגד כל מי שמרים את ידו על נבחרי ציבור — לפני שיהיה מאוחר מדי".

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה גינה: "השר וחבר הכנסת אבי דיכטר, ראש שירות הביטחון הכללי בזמן האינתיפאדה השניה, הותקף הבוקר באמצעות דגל המדינה שכל חייו פעל ופועל כדי להגן עליה. אני מצפה מכל נבחרי הציבור באשר הם לגנות את האירוע ולהרגיע את הרוחות - למען המדינה כולה".

השר אופיר אקוניס (הליכוד), התייחס לתקיפת השר דיכטר ואמר: ״אני מחזק את ידי חברי השר דיכטר, ראש השב״כ לשעבר שהותקף על ידי מפגיני השמאל. לפני למעלה מחודש התרעתי שהאלימות הזאת עלולה להסתיים ברצח פוליטי. זה קרוב מתמיד. שתיקת מנהיגי האופוזיציה והשמאל מסוכנת! שתיקתם נותנת אור ירוק לאלימות מפגיני השמאל לדרדר את ישראל לאנרכיה".

אבי דיכטר הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד