כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
המחאה בבני ברק

נתניהו קורא לחרדים: "לא להיגרר לפרובוקציות"

במערכת הפוליטית נערכים לקראת הצעדה הפרובוקטיבית המתוכננת להתקיים הערב בבני ברק, ראש הממשלה קרא לציבור החרדי שלא להגיע לאזורי החיכוך. אמש פורסם קריאת ראש הישיבה לצד פוסקי העיר בני ברק שלא להיגרר לאזורי המפגינים

נתניהו קורא לחרדים: "לא להיגרר לפרובוקציות"
המיצג בבני ברק צילום: אמנון חורש

גם במערכת הפוליטית נערכים לקראת הצעדה הפרובוקטיבית המתוכננת להתקיים הערב (חמישי) בבני ברק. ראש הממשלה נתניהו מוציא הודעה מיוחדת בה הוא קורא לציבור החרדי שלא להגיע לאזורי החיכוך ולהיגרר ל"פרובוקציות". 

מלשכת ראש הממשלה מסרו אחר הצהרים כי נתניהו הנחה את מזכיר הממשלה יוסי פוקס לשוחח עם ראשי המפלגות החרדיות, מנהיגים ומובילי דעת קהל, "בקריאה לציבור שלא להגיע לאזורי החיכוך ולא להיגרר לפרובוקציות", לשון ההודעה. 

החשש הוא מחיכוך אלים בין בחורים צעירים שיצאו לחופשת בין הזמנים לבין המפגינים שמתכננים להגיע לעיר החרדית ולעורר פרובוקציות במטרה לעורר הסתה כנגד הציבור החרדי בתקווה להצית את הרחוב כנגד הממשלה. 

רה"מ נתניהו שיבח את מנהיג הציבור הליטאי ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין, ונמסר כי "ראש הממשלה שיבח את קריאתו של הרב אדלשטיין ומנהיגי הציבור החרדי שהורו לשומעי לקחם לנהוג בסובלנות ובאורך רוח", לשון ההודעה. 

כזכור, אמש פורסם קריאת ראש הישיבה לצד פוסקי העיר בני ברק שלא להיגרר לאזורי המפגינים ולהתרחק מאזורי ההפגנות כדי לא להביא לחילול שמיים.

מפגינים ראש הממשלה בנימין נתניהו יוסי שלי הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד