י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
קיבל אות יקיר העדה

מנהיג הדרוזים בפגישה עם יו"ר למענכם

מנהיג העדה הדרוזית בישראל דן עם יו"ר 'למענכם' אודות מקרים רפואיים במדינות אויב. בפגישה סוכם: רופאים ומתמחים מבני העדה יצטרפו למיזם 'רופאים במילואים' של הארגון

מנהיג הדרוזים בפגישה עם יו"ר למענכם
ראשי למענכם אצל ראשי הדרוזים צילום: באדיבות המצלם

ראשי אגודת 'למענכם' הגיעו השבוע לכפר ג'וליס כאורחיו של השייח' מוואפק טריף, מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית בישראל.

לבקשת כבוד השייח' העניק יו"ר 'למענכם' וחתן אות הנשיא יוסי ערבליך סיפר על הפעילות של הארגון מאז הקמתו לטובת החולים במדינת ישראל ומחוצה לה ללא הבדלי דת, גזע ומין. בפגישה התקיים דיון אודות מקרים רפואיים המגיעים לפתחו של הארגון, בהם מבקשים את עזרת 'למענכם' בייעוץ רפואי מקצועי לחולים במדינות להן אין קשרים דיפלומטיים עם ישראל.

בנוסף נבחנו דרכים לחיבור בין רופאים ומתמחים מהעדה הדרוזית לארגון במסגרת המיזם 'רופאים במילואים' ולהעמקת שיתוף הפעולה באפיקים נוספים.

השייח' שיתף את ראשי הארגון בהרצאות שהוא מעביר במטרה לעודד את אנשי העדה לבצע בדיקות מקדימות, "פרסמתי פסק הלכה בנושא המסביר את החשיבות לקיים בדיקות סקר לגילוי מוקדם של מחלות ממאירות", סיפר מנהיגה הרוחני של העדה הדרוזית.

בתום הביקור העניק השייח' טריף ליו"ר הארגון את אות 'יקיר העדה הדרוזית' על הסיוע הרב לבני העדה הדרוזית ולכלל הציבור בישראל.

יו"ר אגודת 'למענכם' וחתן אות הנשיא להתנדבות יוסי ערבליך אמר לאחר הביקור: "בינינו לבין העדה הדרוזית יש ברית דמים עוד מימי הקמת מדינת ישראל, זו זכות שהיא חובה עבורנו לדאוג לבריאותם של אחינו הדרוזים, זה היה כבוד גדול עבורי לפגוש את השייח' טריף ולהתרשם מהחכמה שלו ומדאגתו הכנה לבני עדתו".

יוסי ערבליך למענכם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד