י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא צריכים את הבנטיזם"

מתיחות בליכוד לקראת הצהרת גלנט בה יקרא להקפאת החקיקה

מתיחות במפלגת השלטון לקראת הצהרת השר גלנט בה יקרא להקפאת חקיקת הרפורמה המשפטית. השרה דיסטל-אטבריאן:"כל חבר כנסת מהליכוד שמתכנן לעצור את החקיקה מוזמן להתפטר". קרעי: "מתנגד בתוקף לכל ניסיון לעצור את החקיקה"

מתיחות בליכוד לקראת הצהרת גלנט בה יקרא להקפאת החקיקה
נתניהו וקרעי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

דריכות במפלגת השלטון - הליכוד לקראת ההצהרות שצפויים לשאת (בנפרד) ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט. לעומת נתניהו שעדיין לא ברור מה יאמר בהצרתו, גלנט צפוי לקרוא לעצירת חקיקת הרפורמה המשפטית.

שרת ההסברה גלית דיסטל תקפה את חברה למפלגה שר הביטחון גלנט וכתבה: "כל חבר כנסת מהליכוד שמתכנן לעצור את החקיקה מוזמן להתפטר. עדיף היום. רצוי בדקה זו ממש".

דיסטל הוסיפה: "אבל דבר אחד חייב להיות ברור: לאף אחד מנבחרי הליכוד אין שום זכות להנות מהמנדט שהכניס אותו לכנסת ואז לבעוט בבוחרים. הבוחרים שלנו עברו מספיק. הם לא צריכים את הבנטיזם הזה עכשיו על הראש".

שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי כתב בטוויטר: "עברנו 3 חודשים של מאבק איתנים, במטרה לממש את הבטחותינו לבוחר, ולא לנהוג חלילה כמו ממשלת ההונאה הקודמת".

קרעי הוסיף: "רגע לפני המימוש, ולאור זאת שרק השבוע אישרנו בישיבת סיעת הליכוד את חוק הוועדה למינוי שופטים במתכונת שונה מהמתוכנן ותוך הטמעת שינויים מאזנים, מצופה מאיתנו לא לסיים את כנס החורף בלי לממש את רצון הבוחר".

קרעי הבהיר: "אני מתנגד בתוקף לכל ניסיון לעצור את החקיקה המזערית שנותרה לכנס זה, ומביע שאט נפש מהשימוש הציני שעושים סרבנים בצבא לקדם זאת".

לדבריו, "נסיגה כל כך מבישה מהתחייבויותינו תוביל להעצמת המחאה, לעצירת כל יוזמה נוספת שנרצה לקדם בכל תחום, ובסופו של דבר חלילה לפירוק הממשלה ועלייתה של ממשלת אסון חדשה שגרועה כמוה לא הייתה".

לסיום כתב קרעי: "אסור לאפשר לזה לקרות. אני מחזק את ראש הממשלה נתניהו ושר המשפטים לוין בעמידתם האיתנה אל מול מחוללי האנרכיה שלא היו מוכנים להידבר איתנו בשלושת החודשים האחרונים. לכו בכוחכם זה ותנו לעם ישראל סיבה טובה לחגוג את חג הפסח בשמחה ובחרות אמיתית".

בתוך כך, על פי דיווחים, שר הביטחון יואב גלנט ניסה היום לשכנע חברי כנסת ממפלגתו לצאת בקריאה משותפת פומבית הקוראת לעצירת החקיקה.

 

הרפורמה המשפטית יואב גלנט גלית דיסטל אטבריאן שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד