י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מחלבת טרה השלימה את תהליך ההכשרה לפסח תשפ"ג

טרה נערכת לקראת חג הפסח במלוא המרץ, על מנת לספק את הביקוש הגדול למוצרי חלב בריאים וטעימים בקרב צרכני המהדרין

 מחלבת טרה השלימה את תהליך ההכשרה לפסח תשפ"ג
מנכל טרה במכירת חמץ צילום: באדיבות המצלם

תהליך ההכשרה לפסח של מחלבת טרה הושלם בהצלחה כאשר במהלך השבוע האחרון התקיימו ההכנות האחרונות לקראת פסח, בפיקוח הדוק של מפקחי ומשגיחי הכשרות של בד"ץ העדה החרדית.

המפעל הענק, המשתרע על פני שטח של 100 דונם, נוקה באופן יסודי בפיקוח הרבנים ומשגיחי הכשרות: דוודי הענק לאחסון החלב המגיע מהרפתות, מערכת המכונות המסועפת ורצפת אולמות הייצור. צוות משגיחי הבד"ץ מלווה את תהליך הייצור לפסח בכל השלבים: החל מתזונת הפרות, החליבה ברפתות, הובלת החלב למפעל ועד לייצור מוצרי החלב ואריזתם.

השלב האחרון בהכנות לפסח במפעל הוא ניקיון מערכת השינוע הארצית. צי המשאיות הענק של טרה עבר כולו הכשרה וניקיון יסודי בפיקוח המשגיחים על מנת שמוצרי החלב יגיעו אל צרכני המהדרין ללא חשש קל של חמץ.

המעמד שמסכם את ההכנות כולם הוא מעמד מכירת החמץ, שנערך לאחר שהמפעל כולו הוכשר לפסח. לאחר מכן – הכול מוכן ומזומן לקראת הייצור לפסח תשפ"ג.

עם השלמת כל ההכנות הדרושות לקראת פסח, טרה שמחה להגיש לכם גם השנה מגוון רחב של מוצרי חלב איכותיים וטעימים בכשרות מהודרת לפסח.

השנה, תוכלו ליהנות מגבינה צהובה נעם, חלב, גבינה לבנה, קוטג', גבינת טוב טעם, לבן, שמנת חמוצה שוקו בבקבוקי ליטר ובבקבוקים אישיים, מעדני שוקולד ווניל, מולר מיקס עם טבעות שוקולד חלב וטבעות שוקולד לבן בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית לפסח.

טרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד