כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
אחרי ש"ס, גם 'דגל'

החרדים בגיבוי לנתניהו: "לא נהווה חסם להידברות"

אחרי סיעת ש"ס ומועצת חכמיה, גם ב'דגל התורה' מפרסמים הערב גיבוי לראש הממשלה נתניהו: "דגל התורה כמפלגה שהתנהלה באחריות ציבורית מיום היווסדה, לא תהווה חסם בפני ראש הממשלה בביצוע הפעולות הנדרשות כדי להגיע להבנות והסכמות נרחבות ככל הניתן"

החרדים בגיבוי לנתניהו: "לא נהווה חסם להידברות"
נתניהו וגפני במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הדרישה להפסקת החקיקה זוכה לגיבוי מוחלט מהסיעות החרדיות, בש"ס הודיעו כי יגבו כל החלטה שתתקבל על ידי הליכוד, ב'דגל התורה' מגבים גם את הליכוד בהודעה מפורטת.

בהודעה מטעם מפלגת 'דגל התורה' נמסר הערב (חמישי) כי "תנועת "דגל התורה" מונחית ע"י מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובראשם מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין מאז ומתמיד הלכנו יחד עם הליכוד והימין, בשל קרבתם למסורת".

"גם בממשלה זו ההליכה יחד עם הליכוד נועדה לשמר את זהותה היהודית של המדינה, צביונה היהודי של הפרהסיה הציבורית בישראל, והגנה על מעמדם של לומדי התורה במסגרת הסטטוס קוו שהיה קיים כל השנים", מסרו.

לצד מתקפה על בג"צ שנטען כי "בג"צ מעולם לא העניק סעד לציבור החרדי ולא הגן על המיעוט החרדי והאידיאולוגיה שלו - באף נושא", שהיא מחד מחזקת את הרפורמה "על כן דגל התורה מאמינה בצורך אמיתי בשינוי המצב המשפטי והחוקתי וגיבתה את הרפורמה המשפטית שהובילה הליכוד כמפלגת השלטון המרכזית שיזמה זאת בתיאום עם השותפות הקואליציוניות".

למרות זאת מבהירים כי מסכימים להקפאת החקיקה , "דגל התורה כמפלגה שהתנהלה באחריות ציבורית מיום היווסדה, לא תהווה חסם בפני ראש הממשלה בביצוע הפעולות הנדרשות כדי להגיע להבנות והסכמות נרחבות ככל הניתן, שינמיכו את גובה הלהבות וימנעו את המשך הקרע בעם", נמסר.

מוקדם יותר נמסר בהודעה מסיעת ש"ס כי לאחר היוועצות של יו"ר ש"ס אריה דרעי עם זקן מועצת חכמי התורה הגר"מ מאיה, "הוחלט כי ש"ס תתמוך בכל החלטה שתתקבל ע"י רה"מ בנימין נתניהו והליכוד", לשון ההודעה.

דגל התורה הידברות הרפורמה המשפטית ראש הממשלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד