ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
חוזר בו

אחרי שנועד עם נתניהו: גלנט ביטל את נאומו הערב

שר הביטחון ביטל את נאומו לאחר שנועד עם נתניהו. גלנט היה אמור לקרוא בנאום לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית. גורמים פוליטיים אומרים כ לאחר ההעברת חוק הנבצרות, נתניהו חזר בכל הכוח לעניינים

אחרי שנועד עם נתניהו: גלנט ביטל את נאומו הערב
יואב גלנט ובנימין נתניהו צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

שר הביטחון יואב גלנט תכנן לשאת הערב (חמישי) הצהרה ולקרוא להפסקת חקיקת הרפורמה המשפטית. גלנט החליט לבטל את הצהרתו לאחר שנועד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

מטעם שר הביטחון נמסר כי, "גלנט הציג לנתניהו את השפעת תהליכי החקיקה על צה״ל ומערכת הביטחון". בהודעה צוין כי, "לבקשת ראש הממשלה ולאור הצהרתו המתוכננת הערב, שר הביטחון דוחה בשלב זה את הצהרתו".

יצוין כי, בסביבת שר הביטחון מוטרדים מאוד מההשפעה של החקיקה על הצבא, ומהאופן שבו אויבי ישראל מפרשים את מה שמתחולל במדינה. בנוסף מוטרדים בסביבתו של גלנט מהפוטנציאל העצום לעימות באחת הזירות שהולך וגדל, ומהפגיעה המשמעותית ביחסים המדיניים והביטחוניים של ישראל עם ארה"ב, אירופה ומדינות המפרץ.

בתוך כך, אל לשכת ראש הממשלה הגיעו הערב שרים נוספים בהם השר יריב לוין, רון דרמר, יואב קיש, בצלאל סמוטריץ' וח"כ דודי אמסלם. גורמים פוליטיים ששוחחו הערב עם נתניהו אמרו ל'חדשות 12' כי, "אחרי חוק הנבצרות הוא חזר בכל הכוח לעניינים. עוסק בנושא במלואו".

ב'כאן 11' דווח כי, נתניהו שקל להציע הערב בהצהרתו ריכוך נוסף בוועדה לבחירת שופטים - אך התחרט לאחר הסערה שהתחוללה בליכוד.

בנימין נתניהו יואב גלנט יריב לוין הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד