י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר שעמדו בתנאים

תורם אנונימי מימן טיול לארץ לבחורי הישיבה

גביר אמריקאי החפץ בעילום שמו, תרם לישיבה בלייקווד עשרות כרטיסי טיסה, כולל הוצאות שהייה בארץ לבחורים שקיבלו על עצמם להתחזק בכל הנוגע לתפילה במניין, הגעה בזמן לבית הכנסת, לא לדבר בשעת התפילה, וללמוד את פירוש המילים

תורם אנונימי מימן טיול לארץ לבחורי הישיבה
הבחורים בטיול צילום: Yeshiva world news

עשרות תלמידי ישיבת תפארת יעקב יצחק בלייקווד, בראשות הרב חנינא ברודני והרב חיים זלמן הרצקה, יצאו לאחרונה לטיול חינם לארץ, כפרס על השתתפותם בתכנית על תפילה וחיזוק והתקשרות עם הקב"ה.

התוכנית הייתה פרי יוזמתו של מיליונר שביקש להישאר אנונימי, שמטרתו היתה להפיץ את חשיבות התפילה, הוא הציע לבחורים הזדמנות לטוס לארץ על חשבונו, אם הם ייקחו חלק בתוכנית מיוחדת הקשורה להתחזקות בתפילה. כך דיווח אתר Yeshiva world news.

חלק מהתנאים, היו השכמה מוקדם, הגעה בזמן לתפילה, לא להחמיץ תפילות בציבור, לרבות הקשבה לשיעורי הלכות תפילה ופירוש המילים.

הספונסר שנתן חסות לטיול לבחורים, "אם תתחילו את היום שלכם נכון בחיבור להשם, כל חייכם ישתנו לטובה. הקשר שרקמתם עם הקדוש ברוך הוא יישא אתכם לאורך כל היום".

רבים מבחורי הישיבה השתתפו במבצע, ובעזרת ראשי הישיבה הם הצטיינו בהשגת מטרותיהם של הכנה לתפילה, דבר שהפך חלק בלתי נפרד מהמסלול היומיומי. חשוב לציין, הורים דיווחו שכאשר בניהם היו בבית בשבתות, או בבן הזמנים, הם עדיין ממשיכים להקפיד על תפילה בציבור או לדבר בכלל בשעת התפילה.

התורם האנונימי שמימן את הטיול לא הגיע יחד עם הבחורים. "זה קשור אליהם, לא בי", הוא הסביר. "הם אלה שהתאמצו, לא אני, הטיול הזה נועד להיות לבחורים, לא לעצמי".

 

לייקווד בחורי ישיבה טיול תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד