י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
נאלצים לטוס לחו"ל

רוסיה סובלת מ'מחסור בגופות' למרות 168,000 הרוגים באוקראינה

למרות מאות אלפי החיילים הרוסים שנהרגו באוקראינה, רוסיה סובלת ממחסור חמור בגופות, מה שמאלץ את הסטודנטים לרפואה לנסוע לחו"ל כדי ללמוד על מקרי מוות

רוסיה סובלת מ'מחסור בגופות' למרות 168,000 הרוגים באוקראינה
טנקים רוסיים הרוסים צילום: באדיבות המצלם

רוסיה סובלת ממחסור בגופות למרות מאות אלפי החיילים שנהרגו באוקראינה, הדבר יוצר בעיה לרופאים ברוסיה שנאלצים לצאת לחו"ל כדי ללמוד על מקרי מוות. אלכסי איבנוב, ראש מעבדה אנטומית פרטית ברוסיה, אמר כי סטודנטים לרפואה נוסעים למדינות כמו גאורגיה, טורקיה, ארמניה ואזרבייג'ן כדי ללמוד על מקרי מוות.

למרות ההערכות האחרונות של הצבא האוקראיני, שקבעו כי מספר הרוסים הכולל שנהרגו במלחמה הוא למעלה מ-168,000. מסתבר כי הסנקציות העולמיות שהוטלו על רוסיה בעקבות פלישתה לאוקראינה הובילו לכך שהרופאים המתמחים לא יכולים לשתף פעולה עם רופאים בחו"ל כשהם ברוסיה.

זה אילץ את בתי הספר לרפואה ברוסיה לאמץ טכניקות שונות כדי להכשיר את הרופאים העתידיים שלהם. מריה פוטימקינה, ראש צוות פיתוח באוניברסיטה במוסקבה, אמרה בנובמבר האחרון כי סטודנטים עוברים הכשרה באמצעות מציאות מדומה.

"סימולטורים שנוצרו באמצעות טכנולוגיות VR מספקים אמינות גבוהה ואת ההשפעה המקסימלית בעבודתו האמיתית של רופא", אמרה לתקשורת הרוסית. פוטין הודה בחודש שעבר שהסנקציות נגד רוסיה פוגעות בכלכלת המדינה מאז שהיא פלשה לאוקראינה בפברואר 2022. הוא אמר בנאום: "אנחנו חיים בלחץ מתמיד מחו"ל - אני מתכוון לכל הסנקציות האינסופיות האלה".

 

 

 

 

 

 

 

 

מלחמת אוקראינה רוסיה גופות הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד