י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מקורבי ישי: "לא ניתן לרדיפה האישית להמשיך"

בעקבות הפרסום ב'מעריב השבוע' על סינון ישי מהרשימה, מגיבים אנשיו: "כשהוא יפתח את הפה תהיה רעידת אדמה"

ישי. צלם:פלאש 90
ישי. צלם:פלאש 90

הפילוג הספרדי: האם כבר מעכשיו מסמנים בש"ס את רשימת המועמדים החדשה לכנסת הבאה, או מדויק יותר - את אלו שלא יתמודדו במסגרת המפלגה בבחירות הבאות?

היום בבוקר (ו) מפרסם העיתון 'מעריב השבוע' כי הראשל"צ הגאון רבי שלמה משה עמאר מתכוון להקים מפלגה פוליטית חדשה, בראשה יעמוד ככל הנראה יו"ר ש"ס לשעבר ח"כ אלי ישי. אלא שבלשכתו של הראשל"צ הגרש"מ עמאר מכחישים את הדיווח וטוענים כי אין בינו לבין המציאות ולא כלום.

אולם נתון נוסף שמתפרסם על ידי הכתב לענייני חרדים של העיתון, חיים גריידינגר, מעלה כי ככל הנראה בהנהגת ש"ס וב'מועצת החכמים', כבר סימנו את המטרה. לדברי הכתב: "בש"ס גוברת ההערכה שבתמונת המצב הנוכחי במועצת החכמים, תוסר מועמדותו של ישי מרשימת מועמדי המפלגה לכנסת ה-20, יחד עם כמה ח"כים שמזוהים עמו, בהם ניסים זאב".

אנשי אלי ישי מגיבים לפרסום בחריפות רבה: "איננו מבינים את כח השתיקה של ח"כ אלי ישי המתבזה ונרדף יום יום על ידי דרעי ואנשיו, מיום פטירתו של מרן זיע"א. במשך כל התקופה הוא שתק ולא דיבר באמצעי התקשורת דבר", הם זועמים.

לסיום, משגרים המקורבים גם מסר לראשי ההנהגה הנוכחית של ש"ס כי "במידה ומסע הרדיפה האישי כנגד ח"כ ישי יימשך - לא ירחק היום שישי יפתח את הפה ותהיה כאן רעידת אדמה, לא ניתן לרדיפה האישית של דרעי ואנשיו להמשיך".
רעידת אדמה רשימה ישי שס השמצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד