כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

לוהט באוטו: 5 ילדים, 4 רכבים, אסון אחד

בבוקר פרצו שוטרים לרכב באלעד וחילצו פעוט שאביו התפלל שחרית, בהמשך חולצו גם ילדים שננעלו ברכב בנהריה ובגבעת שמואל • בצהריים הגיע האסון: בן שנתיים נשכח על ידי אמו ברכב ביהוד, עוברים ושבים פרצו את הרכב וחילצו אותו במצב אנוש, ולאחר מאבק על חייו - נפטר בבית החולים • המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

לוהט באוטו: 5 ילדים, 4 רכבים, אסון אחד

בפעם השלישית זה הסתיים באסון: בשעות הצהרים (ו) אותר תינוק כבן שנתיים ברכב נעול ביהוד, ופונה תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים - שם נפטר.

בשעה 14:51 נמסר למד"א מרחב ירקון על תינוק ששהה ברכב נעול ברחוב לוחמי הגטאות ביהוד. חובשים ופאראמדיקים של מד"א של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים תל השומר תוך ביצוע פעולות החייאה תינוק כבן שנתיים במצב אנוש.

בשלב זה עדיין לא ידוע כמה זמן שהה הפעוט ברכב הסגור.

ספיר טייטלבוים, חובש רפואת חירום במוקד מד"א מרחב ירקון, תידרך את האזרחים שהתקשרו למוקד להתחיל בפעולות החייאה בסיסיות ובמקביל הזעיק למקום חובשים ופאראמדיקים של מד"א.

דימטרי מלכין, פאראמדיק מד"א שהגיע ראשון למקום, מספר: "ראיתי אזרחים מבצעים פעולות החייאה על הילד ששכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. הילד היה חם מאוד ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות וטיפול תרופתי, ובהמשך פיננו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית חולים תל השומר כשמצבו אנוש".

ניידת של תחנת משטרת מסובים הגיע למקום. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי ככל הנראה התינוק הושאר ברכב על ידי אימו שחזרה מקניות ביחד עם בת נוספת כבת שש ועם אחותה ואימה. לאחר כ-40 דקות הבינה ששכחה את התינוק ברכב ומיהרה אליו.

מוקדם יותר היום, לוחמי אש חילצו בצהרים 2 פעוטות מרכב נעול בנהריה. הצוות שיצא למקום ניפץ את שמשת הרכב וחילץ את הפעוטות ללא פגע. חשוב לציין שההורים שהו כל הזמן ליד הרכב שננעל ככל הנראה מתקלה.

הבוקר נקראו שוטרי ראש העין לאחר שאזרח הבחין בתינוק נעול ברכב ברח' יוחנן בן זכאי באלעד. השוטרים הבחינו ברכב הנעול ובו תינוק קשור בסל-קל כשהוא אדום ומזיע ונשקפת לו סכנת חיים. השוטרים ניפצו את שמשת הרכב וחילצו התינוק. התינוק לא נזקק לטיפול רפואי ומשלא אותרו הוריו נלקח לתחנת המשטרה. זמן קצר לאחר מכן אביו שהתפלל שחרית הגיע לתחנה. ונסיבות העניין נחקרות.

בשעות הצהרים, סמוך לשעה 12:00, התקבל דיווח על תינוק שנשכח ברכב סמוך לקניון גבעת שמואל למשך כחצי שעה. מתנדבי איחוד הצלה שהוזכרו למקום המתינו לפריצת הרכב, והחזיקו בילד שמצבו בנס היה טוב, עד להגעת האב מהקניון.
מוות רכב יהוד פעוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד