כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

אשדוד זכרה את מרן: עצרת מספד והתעוררות • צפו

במרכז לצעירים 'ילדי שגיא ויעקב' באשדוד התקיים מעמד זיכרון לגר"ע יוסף זצ"ל, במלאות י"א חודש לפטירתו • גלריה

צילום: בחדרי חרדים
צילום: בחדרי חרדים

קהל רב השתתף בעצרת מספד והתעוררות מרכזית במלאת י"א חודש לגר"ע יוסף זצ"ל במרכז לצעירים "ילדי שגיא ויעקב" ברובע א' באשדוד.

את הכינוס הנחה ופתח הרב אילן גוזל, רב בית המדרש "ילדי שגיא ויעקב", שהזכיר את החלל הגדול בחסרונו של הגר"ע לכלל ולפרט, כאשר פעמים רבות זכו הצעירים למאור פניו ולדברי תורתו שפעלו רבות בקרבם וזכרון זה יחקק לעד.

אחר כך נשאו דברים הרב צבי חקקף מי שזכה להיות יד ימינו של הגר"ע במשך כשני עשורים במסירות רבה. הרב יעקב סיני, נכד הגר"ע, הגאון רבי שמחה הכהן קוק רבה של רחובות וחבר מועצת הרבנות לישראל והרה"ג רבי זמיר כהן יו"ר ארגון 'הידברות'.

הרבנים הדוברים הזכירו את מסכת חייו של הגר"ע זצ"ל שכולה הייתה רצופה בעמל ושקידת התורה לאין ערוך וסיפרו עדויות שראו אצלו לפני עשרות בשנים, עוד כשכיהן כרבה של תל אביב על מסירותו הרבה במסירת שיעורי תורה גם בשבתות, שהיה צריך לדדות את רגליו למרחקים לבתי כנסת, וכל זה בשביל לזכות את הרבים ולקרבם לתורה.

את העצרת חתם הגאון רבי אברהם חפוטא, רב ישיבת הרמב"ם, שסיפר בערגה על היכרותו עם הגר"ע לפני למעלה מ-50 שנה. בסיום ערך הגר"א חפוטא את ההשכבה, כשהקהל עמד על רגליו ונערך לקראת הסליחות שנאמרו בחצות הלילה.

צילום: בחדרי חרדים
























סליחות יא חודש הגרע מעמד גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד