כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

קלמן בר הודה לבן דהן: "בזכותו נבחרתי לתפקיד"

לדברי רבה האשכנזי החדש של נתניה "בכוונתי לעבוד בשיתוף פעולה עם רבה הספרדי הוותיק של העיר, הרב דוד שלוש"

קלמן בר הודה לבן דהן: "בזכותו נבחרתי לתפקיד"
hvhq

מועמדו של סגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן והבית היהודי לתפקיד רב העיר נתניה, הרב קלמן בר, הודה לאחר בחירתו לסגן השר, ואמר כי בזכותו נבחר לתפקיד.

"אני רוצה להודות לסגן השר לשירותי דת הרב אלי בן דהן שבזכותו נבחרתי לתפקיד", אמר הרב החדש של נתניה לאחר שהתפנה מאלפי הודעות הברכה שקיבל לאחר בחירתו. "הרב בן דהן הלך איתי בשנה האחרונה למרות הלחצים הקשים שהופעלו עליו לשנות את תמיכתו והביע בי תמיכה לאורך כל הדרך".

לאחר ניצחונו אף אמר הרב בר כי הוא מתכוון לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם רבה הספרדי של העיר המכהן בתפקיד כבר 61 שנה, הרב דוד שלוש.

בחירתו של הרב בר מגיעה לאחר שנים ארוכות בהם לא כיהן רב אשכנזי בעיר. כזכור, מאז עזב הרב הראשי לשעבר ישראל מאיר לאו את התפקיד לטובת תל אביב והרבנות הראשית לישראל לפני כ- 26 שנה, מכהן בעיר רב ספרדי בלבד, הרב דוד שלוש.

סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן, אמר לאחר פרסום תוצאות הבחירות, כי הבחירה ברב בר היא המשך למהפך שהוא מוביל יחד עם יו"ר מפלגת הבית היהודי נפתלי בנט במהפכת הציונות הדתית במשרד הדתות. "אני שמח שנפתלי ואני רשמנו הערב ניצחון נוסף במהפכת שירותי הדת שהבית היהודי מוביל".

בחירתו של הרב בר מצטרפת לניצחונו של הרב בן דהן בבחירת מועמדו לתפקיד רב העיר ירוחם, הרב יצחק שלו. ״בחירתו של הרב בר היא המשך ישיר למהפכות שבאנו לעשות במשרד לשירותי דת והנגשתו לציבור הרחב, ביניהם פתיחת אזורי רישום נישואין, המהפכה בכשרות, איחוד מועצות דתיות ומינוי מאות רבני קהילות".

לדבריו, "עכשיו אנחנו עם העיניים נשואות לירושלים בתקווה להביא לבחירתו של מועמד הציונות הדתית בעיר הרב אריה שטרן״.
רב בחירה דתות בר דהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד