כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

דיווח: הרוצח מבריסל - חבר בדאעש • צפו

לוחמי 'המדינה האיסלאמית' שחררו סרטון נוסף של עריפת ראשים, כאשר הקרבן הפעם הוא חייל לבנוני שנפל בשבי, ואשר ניסה לברוח • העיתון הצרפתי 'לה פוינט' מצטט את ניקולאס חנין, עיתונאי צרפתי שנחטף על ידי דאעש ושוחרר, ולדבריו עונה על ידי מהדי נמוש, שביצע טבח במוזיאון היהודי בבריסל לפני כארבעה חודשים • וידאו

נמוש
נמוש

ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) מסר במהלך השבת כי הוא הוציא להורג את עבאס מדלג', חייל לבנוני נוסף מתוך 19 השבויים שנלכדו בחודש שעבר בקרב על העיירה ערסאל שבגבול סוריה, לאחר שזה ניסה להימלט. כך דיווחה סוכנות הידיעות הטורקית "אנטוליה".

לפני כחודש חטף הארגון 19 חיילים לבנונים בעיירה שנמצאת על גבול לבנון-סוריה. לפני כשבוע פרסם הארגון סרטון בו נערף ראשו של העיתונאי היהודי סטיבן סוטלוף, ומוקדם יותר נערף ראשו של העיתונאי ג'יימס פולי.

העיתון הצרפתי "לה פוינט", דיווח השבת, כי מהדי נמוש בן 29, החשוד ברצח במוזיאון היהודי בבריסל לפני כארבעה חודשים, היה חבר ארגון "המדינה האסלאמית" בסוריה ועינה חטופים סורים וזרים.

בפיגוע בבריסל נרצחו מרים ועמנואל ריווה, זוג ישראלי שהגיע לעיר לטיול, עובדת בדסק הקבלה וצעיר שרק התקבל לעבודה במקום.

לחץ כאן לצפייה בסלולר ובטאבלטים


מי שהעביר את הדיווח לעיתון, הוא ניקולאס הנין, עיתונאי שנחטף על ידי המדינה האסלאמית יחד עם שלושה עיתונאים צרפתים, ושוחרר. לטענתו, בחצי השני של שנת 2013, החטופים המערביים הוחזקו במבנה ששימש בעבר כבית חולים בחאלב והוסב לכלא, היו תחת אחריותו של אזרח צרפתי בן 29.

לפני כחודש, הועבר מהדי נמוש מבית המעצר ליד פריז בו שהה - לבית המעצר בבריסל. זאת אחרי שבית המשפט המקומי דחה את ערעורו האחרון נגד הסגרתו.

כזכור, נמוש חשוד כי ביצע את הפיגוע זמן קצר אחרי ששב ממלחמת האזרחים בסוריה, שם נלחם לצד חמושי ארגון הטרור הקיצוני דאעש. הוא נעצר כעבור שישה ימים במארסיי שבדרום צרפת, והרשויות בצרפת מסרו כי ברשותו התגלו כלי נשק ומצלמה שבה התוודה על אחריותו לפיגוע הטרור.
עיתון רצח מהדי נמוש דאעש המדינה האסלאמית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד