כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"אין גבול לצביעות"

נתניהו חגג ולפיד עקץ "אוכל לא כשר ומעביר חוק חמץ"

ראש הממשלה בנימין נתניהו תועד סועד עם רעייתו שרה ועם חבריו במסעדת המלון סאבוי, כחלק מביקורו בלונדון. מסעדה זו אינה כשרה, ועל השולחן הסמוך תועדו לובסטרים ומאכלים לא כשרים נוספים. ראש האופוזיציה לפיד תקף: "אין גבול לצביעות, הוא אוכל במסעדה לא כשרה ואז רץ הביתה להצביע על חוק החמץ"

נתניהו חגג ולפיד עקץ "אוכל לא כשר ומעביר חוק חמץ"
לפיד/נתניהו צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ/הדס פרוש, פלאש 90

במסגרת ביקורו המדיני בבריטניה, תועד ראש הממשלה בנימין נתניהו סועד במסעדת המישלן סאבוי בלונדון יחד עם רעייתו שרה וחברים נוספים שהצטרפו אליהם, במהלך ערב שבת. מסעדה זו אינה מסעדה כשרה, ועל השולחן הסמוך לשולחן בו סעד נתניהו נראו לובסרטים ומאכלים לא כשרים אחרים.

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף את ראש הממשלה, על רקע סוגיית העברתו של חוק החמץ: "אין גבול לצביעות של נתניהו - אוכל במסעדה לא כשרה ואז רץ הביתה להצביע בעד חוק החמץ".

ח"כ יוליה מילינובסקי מישראל ביתנו הגיבה גם היא: "אין גבול לניתוק! המדינה בוערת והזוג "המלכותי" אוכל במסעדת מישלן על חשבון כולנו. השבוע חוק החמץ המיותר מגיע להצבעה בכנסת וראש הממשלה נתניהו אוכל עם בשר טרף ופירות ים ואחר כך יגידו לנו שזו ממשלה שתחזיר את היהדות לעם. אין גבול לצביעות! אין גבול לבושה".

מנגד, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, הגיב לתיעוד וכתב כי "הלובסטר הוא בצלחת של מי שצילם, אדם שלא קשור אליהם ויושב בשולחן אחר. מה הקשר בין מה שהבנאדם הזה שצילם אוכל לנתניהו? אסור לראש הממשלה לאכול במסעדה של המלון שלו?!?".

ראש הממשלה נתניהו אוכל לא כשר יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד