א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
לא מגיעה לאירועים

מלניה טראמפ מודאגת לגבי בנה בארון

כשהדרמה מסתחררת במאר א-לאגו סביב כתב האישום האפשרי של בעלה, מלניה טראמפ מודאגת לגבי העתיד של בנה בארון. על פי הדיווחים, מלניה טראמפ במצב רוח רע ונמנעה מלהגיע לאירועים במאר-א-לאגו

מלניה טראמפ מודאגת לגבי בנה בארון
דונלד טראמפ צילום: ועידת CPAC 2021

מלניה טראמפ שומרת על פרופיל נמוך במאר-א-לאגו, ומודאגת מההשפעה הפוטנציאלית על הבן בארון אם בעלה יואשם, כך מדווח ה'דיילי מייל'. בעוד דונלד טראמפ דבק בשגרה הרגילה שלו, וחלק מהמעגל הפנימי שלו מרוצים מהסיכוי שכתב אישום יכול להעלות את המניות שלו בקרב תומכיו, "מלניה נמצאת במצב רוח ירוד".

"היא לא יצאה לארוחות ולאירועים במאר-א-לאגו. הוא מתנהג כאילו הכל נורמלי, אבל היא לא הייתה פעילה חברתית בין האנשים", אמר מקור לעיתון. "היא רוצה להתרחק מזה. היא רוצה להגן על בארון" שכיום בן 17, הוסיף. בתו של טראמפ, איוונקה, ובעלה, ג'ארד קושנר, שניהם יועצי הבית הלבן לשעבר, גם הם שומרים על מרחק, לאחר שציינו שהם לא ישתתפו במסע הבחירות שלו לנשיאות ב-2024.

כזכור חבר המושבעים גדול שמע עדויות על כספים ששולמו בשמו של טראמפ במהלך מסע הבחירות לנשיאות ב-2016. טראמפ מכחיש את הפרשה וכל עוולה, אך טראמפ כן העביר כסף במטרה לשלם דמי שתיקה על שערוריה בה היה מעורב, כך לפי עדויות, אך הכסף היה מתקציב מימון הבחירות, וזה אסור על פי החוק.

מלניה טראמפ בארון טראמפ דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד