כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
רגעים מפחידים

בעל החנות חשב שבתו נלכדה בשריפה: "ניסיתי לברוח מהחזית"

שעות ספורות לאחר שהסופר מרקט החדש שלו עלה בלהבות, הבעלים מספר על הרגע הגרוע מכל כשחשב שבתו נלכדה בשריפה. הוא לא היה בהלם או עם כאב לב, אלא מלא בהכרת תודה על בתו שניצלה

בעל החנות חשב שבתו נלכדה בשריפה: "ניסיתי לברוח מהחזית"
הכבאים והחסידים צילום: Yeshiva world news

בראיון לאתר VIN, יואל רוט, הבעלים של סופר מרקט בניו יורק שעלה באש, סיפר על הרגעים שבהם הבין שהחנות שלו בוערת, בשריפה שפרצה בסביבות השעה 10:20 בבוקר יום רביעי האחרון.

"פתאום להבות ועשן התחילו לצאת מאחד מהמאווררים ליד אזור המעדנייה", אמר רוט. "זה היה חלקיק שנייה, והדבר הראשון שעשיתי היה לרוץ לסגור את קו הגז מהבניין".

כשהלקוחות הובהלו החוצה מהחנות, רוט כיבה את מערכת החשמל בבניין והבין שבתו, גולדי, שעזרה בחנות באותו יום חופשי מבית הספר, נמצאת בקומה העליונה במשרד.

הוא לא ראה את בתו בשום מקום מחוץ לחנות עם אחרים שהתפנו מהבניין, רוט רץ חזרה לחנות המלאה עשן במאמץ למצוא את גולדי. "ניסיתי לברוח מהחזית" אמר רוט. "הגעתי למרכז המעבר אבל אי אפשר היה לעבור עם עשן כה סמיך שפגע בי בפנים. רצתי בחזרה החוצה וניסיתי להיכנס מהחלק האחורי של הבניין, אבל פתחתי את הדלת והיה כל כך הרבה עשן".

החסידים מסייעים לכבאים
האימה של רוט הייתה זמן קצר, ומישהו אמר לו שגולדי יצאה בשלום מהבניין. כשמצא את בתו, ביקש ממנה לספר לו מה היא זוכרת שקרה.

"היא סיפרה לי שהיא דיברה בטלפון עם לקוח כשפתאום התחיל לרדת קצף מהספרינקלרים כאילו רוח יצאה מעליית הגג", אמר רוט. "היא רצה לקדמת החנות והיה עשן כבד, אז היא רצה לחלק האחורי של החנות והצליחה לצאת".

רוט סיפר כי כשהבין לראשונה מה קורה, שהחנות שלו עלתה באש בעונה העמוסה ביותר של השנה לא הפריע לו בכלל. "ידעתי שזה בידיו של אלוהים וזה רק לטובה, כי אין דבר כזה שמשהו רע קורה, המקום הזה נבנה במשך יותר משנה, והיו לנו הרבה מכשולים בדרך, אבל התגברנו עליהם כל פעם מחדש. מיד ידעתי שאם השם הביא אותי לנקודה הזו, הוא לא הולך להפיל אותי כאן".

"ניתן להחליף את החנות, אבל בתודעה שלי, הבת שלי נולדה מחדש", אמר רוט. "אף הורה לא צריך להרגיש את התחושה הזו לדעת שבתו לכודה בשריפה".

כזכור כפי שדיווחנו, מספר חסידים הסתערו כדי לסייע לכבאים לאחר שריפה שהשתוללה במהירות בסופרמרקט חדש בבעלות יואל רוט. השריפה פרצה בסביבות השעה 10:30 בבוקר (חמישי) בסופרמרקט בדרום בלומינג במחוז אורנג' בניו יורק. שישה תושבים סייעו בכיבוי השריפה. לפחות שלושה מהם הם לוחמי אש שמתנדבים במחלקת הכבאות בקרית יואל הסמוכה. הם זינקו לפעולה ללא כל ציוד מגן או ציוד שיעזור להילחם בשריפה, הכבאים המקומיים שיבחו אותם על פעולותיהם ההרואיות.

כבאים חסידים שריפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד