כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

ככלות השנה: בחורי ישיבות ייבחנו על 'יביע אומר'

בסיום השנה לפטירת הגר"ע זצ"ל, יתקיים מעמד חלוקת פרסים למצטיינים בספרו המפורסם 'יביע אומר' חלק ח'

הגר"א עמרמי עם הגר"ע יוסף זצ"ל. צילום: יעקב כהן
הגר"א עמרמי עם הגר"ע יוסף זצ"ל. צילום: יעקב כהן

נשלמות הכנות למעמד הגדול שיתקיים במלאות השנה לפטירת הגר"ע יוסף זצ"ל. בו יבחנו במסגרת המעמד מאות בחורים ואברכים על לימוד ספר 'יביע אומר' - ספרו של הגר"ע זצ"ל.

הלומדים משתתפים בפרויקט 'יביע אומר' - שבו בחורי ישיבות ואברכים לומדים ונבחנים על חלק ח' - ענייני 'אורח חיים', במסגרת פרויקט שנוסד על ידי הגר"א עמרמי, רב קהילת 'חסדי שמואל' ומרבני שכונת הר חומה בירושלים, לעילוי נשמתו של הגר"ע יוסף זצ"ל.

עוד בימי חוליו של הגר"ע יסד הרב עמרמי את המיזם, ומאות בחורי ישיבות ואברכים למדו את ספרי הגר"ע לרפואתו השלמה, ולאחר פטירתו המיזם הפך לעילוי נשמתו.

המבחן יערך ביום חמישי, כ"ט תשרי. הפרס הראשון - 20,000 אלף שקלים, פרס שני - 10,000 אלף שקלים, פרס שלישי - 5,000 שקלים, ובנוסף, כל העשרה שיעלו לשלב הגמר ולא יזכו בשלושת הפרסים הראשונים, יקבלו פרס של 1,000 שקלים.

הגר"א עמרמי רב קהילת 'חסדי שמואל' ומרבני שכונת הר חומה בירושלים ציין בסעודה שלישית בשבת האחרונה בפני קהל תלמידיו ואמר: "מדובר בקידוש השם שאין כמותו, כאשר מאות בחורים ואברכים יושבים ולומדים את ספריו של מרן זצ"ל- 'יביע אומר'. אנו בטוחים כי מרן ימליץ טוב בעדם ובעד הדור היתום שנשאר בודד לאחר פטירת אביו הרוחני".

בעקבות הביקוש הגדול בקרב בחורים ואברכים נוספים להצטרף לפרויקט הוקם קו מידע בטלפון- 052-7660735. שם גם מתבקשים כל הנרשמים להתקשר על מנת לקבל פרטים על פרטי המעמד ושעות המבחן.
שנה הרב עובדיה יוסף יביע אומר הרב עמרמי פרסים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד