כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
מקרי חירום?

PassportCard: לטוס לחו"ל בראש שקט

ישראלים רבים בוחרים לנצל את חופשת הפסח ולצאת לטיול מהנה בחו"ל • נסיעה לחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת, אבל היא טומנת בחובה סיכונים ואתגרים, ממקרי חירום רפואיים בלתי צפויים ועד לאיבוד מזוודות וביטולי נסיעות, ישנם דברים רבים שיכולים להשתבש בעת נסיעה לחו"ל • כאן נכנסת לתמונה PassportCard - חברת ביטוחי הנסיעות הגדולה בישראל

PassportCard: לטוס לחו"ל בראש שקט
טיסה לחו"ל צילום: פיקסביי

בכל נסיעה לחו"ל, יחד עם ההתרגשות האופפת אותנו לקראת הטיול הקרב ובא, קיים לו גם חשש...

מזוודה שלא הגיעה ליעדה, מחשב שנגנב, או חלילה פציעה, כשאתם מבוטחים עם PassportCard אתם יכולים להיות רגועים.

PassportCard הינה החברה היחידה המתמחה אך ורק בביטוח נסיעות לחו"ל, דבר הגורם לחברה להיות המומחית בתחומה וליעילה ביותר למבוטח.

כל המבוטחים ב PassportCard מקבלים כרטיס מגנטי נטען (הכרטיס נראה בדיוק כמו כרטיס אשראי עם שמה של חברת הביטוח עליו) כך שאת הכיסוי לתביעותיכם הביטוחיות אתם מקבלים ישירות אל הכרטיס, ובאפשרותכם לממש את מלא הסכום בכל מקום שתרצו ממש כמו כרטיס אשראי אמיתי.  

אחד הדברים העיקריים המייחדים את PassportCard מחברות אחרות העוסקות בביטוח נסיעות לחו"ל הוא הגישה החדשנית שלה לטיפול בתביעות. בניגוד לרוב החברות, המחייבות את הלקוחות לשלם מראש עבור טיפול רפואי או הוצאות מכוסות אחרות ולאחר מכן להגיש תביעה להחזר כספי, PassportCrad מציעה תהליך תביעה לעניין הוצאות רפואיות או איחור בהגעת כבודה ללא שום הוצאה מצידכם, הכסף פשוט נטען בכרטיסכם ואתם יכולים לבחור ממי לקבל את השירות.

המשמעות היא שבמידה ואתם זקוקים לטיפול רפואי בזמן נסיעה לחו"ל, אתם יוצרים קשר עם מוקד השירות ,  והם מטעינים את כרטיס ה- PassportCard שברשותכם כך שאתם פשוט מציגים אותו בבית החולים או במתקן רפואי והתשלום מתבצע ישירות על ידי PassportCard לספק הרפואי שלכם. זו הקלה עצומה עבור מטיילים שאינם מעוניינים להוציא מכיסם את ההוצאות הכספיות ולהזדכות עליהן בדיעבד.

כמו כן, PassportCard מציעה מגוון כיסויים לרכישה במסגרת פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל שלה  המתאימים לצרכים השונים של הנוסעים ותוכניות הנסיעה שלהם. בין אם אתם מתכננים חופשת סוף שבוע קצרה או טיול תרמילאים של חודשים מסביב לעולם, ל- PassportCard יש תוכנית ביטוח המתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

לפרטים נוספים לחצו כאן>>>

תנאי הפוליסה של PassportCard כוללים בין היתר:

כיסוי רפואי: כיסוי רפואי מקיף לנוסעים אשר עשויים להזדקק לטיפול רפואי בחו"ל, הכולל כיסוי להוצאות אשפוז, הטסה רפואית ויתור וחילוץ. כמו גם כיסוי למצבים רפואיים קיימים (בכפוף לחיתום רפואי). בנוסף הפוליסה כוללת החזר הוצאות עקב שהות בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח בגין מקרה רפואי.

כיסוי בגין ביטול/קיצור תקופת נסיעה: בכפוף לרכישת הרחבה מתאימה, הפוליסה מספקת כיסוי לביטול נסיעה או קיצורה עקב נסיבות בלתי צפויות, כגון מחלה, פציעה או מוות של בן משפחה קרוב בנסיבות הקבועות בפוליסה.

כיסוי ספורט אתגרי/ ספורט חורף: ניתן לרכוש הרחבה מתאימה, המאפשרת מתן כיסוי לנוסעים המתכננים לעסוק בספורט אתגרי כגון פעילויות ימיות (אופנועי ים/ בננות/ צלילות) או בפעילויות אחרות בחו"ל בעלות סיכון גבוה  הנכנסות תחת ספורט חורף- כגון סקי, סנובורד או טיפוס מקצועי

לא משנה באיזה כיסוי תבחרו בעת רכישת הפוליסה, צוות שירות הלקוחות של PassportCard זמין עם שירות מסביב לשעון כדי לסייע לך בכל שאלה או דאגה שיש לך.

בנוסף לעיבוד התביעות החדשני ואפשרויות הכיסוי המקיפות שלה, PassportCard מתגאה גם בשיעור התביעות הגבוהה ביותר שאושר ללקוחות החברה, בכל סקר שביעות רצון שנערך מובילה PassportCard  הרבה מעל המתחרים, כל זאת בזכות גישת החברה והיחס לכל תביעה בצורה זריזה ויעילה  

במידה ואתם מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל שיעמוד מאחוריכם בכל שלב אין ספק כי PassportCard היא התשובה.

למידע נוסף, פנו לסוכן הביטוח או חייגו 9122*

לפרטים נוספים לחצו כאן>>>

באמצעות פספורטכארד ישראל סוכנות לביטוח כללי (2014) בע''מ מספר רישיון: 514831742.

החברה המבטחת – דיויד שילד חברה לביטוח בע"מ. כפוף לתנאי הפוליסה וחיתום רפואי.

ביטוח נסיעות טיסה פספורטכארד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד