י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בעקבות ההסכם

היסטוריה: טיסות ישירות מישראל ליעד חדש ומפתיע

החל מ-20 באפריל, חברת התעופה הלאומית של ניגריה AIR PEACE תחל להפעיל לראשונה טיסות ישירות לישראל | עד כה, לא הופעלו טיסות ישירות בין שתי המדינות

היסטוריה: טיסות ישירות מישראל ליעד חדש ומפתיע
אילוסטרציה צילום: unsplash

היסטוריה: חברת התעופה הלאומית של ניגריה AIR PEACE תחל להפעיל לראשונה טיסות ישירות לישראל, החל מ-20 באפריל, כך הודיעה היום (ראשון) שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב.

השרה רגב אישררה היום את הסכם התעופה שנחתם בין ישראל וניגריה, והגישה אותו לאישור הממשלה. 

ההסכם שנחתם יאפשר לראשונה לחברות התעופה של כל אחת מהמדינות להפעיל טיסות סדירות בנמל התעופה בן גוריון למספר יעדים בניגריה, כמו אבוג'יה ולאגוס. בשלב הראשון תפעיל החברה הניגרית שתי טיסות שבועיות בין נתב"ג לניגריה.

עד כה, לא הופעלו טיסות ישירות בין שתי המדינות ואלפי הצליינים המגיעים מידי שנה לישראל מניגריה טסו דרך טורקיה או אתיופיה. ההסכם יאפשר לחברות תעופה ישראליות וניגריות לבצע טיסות ישירות בין המדינות.

השרה רגב הגיבה: "בתקופה האחרונה אנו עדים לגל של פתיחת קווים חדשים ליעדים בכל קצווי תבל, ואני שמחה לבשר על השקת טיסות ישירות גם לניגריה. ניגריה היא אחת המדינות המובילות באפריקה, והיא מקיימת קשרים הדוקים עם ישראל במגוון רחב של תחומים, אני מברכת על פתיחת הקו החדש ובטוחה כי הוא יתרום לחיזוק הקשרים העסקיים והתרבותיים בין העמים ובין הממשלות."

 

טיסות יעד תיירותי מטוסים חופשה נופש נתב"ג בן גוריון נוסעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד