י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כת משיחית חדשה: הוארך מעצר 6 מעורבים

לא טוב בכלל: הכת, שהונהגה על ידי תושב קרית ארבע בן 60, פגעה קשות בבנות ישראל בחסות 'קירוב הגאולה'

צלם:shutterstock
צלם:shutterstock

נחשפה כת 'משיחיסטית' החשודה בניצול ובפגיעה חמורה בבנות יהודיות, זאת במטרה "להציל את עם ישראל ולקרב את הגאולה".

לאחר חקירה סמויה שנערכה בחודשים האחרונים על ידי היחידה המרכזית של משטרת מחוז ש"י, נחשפה כת מסוכנת ונעצרו ארבעה מהחשודים המרכזיים בפרשת הכת "המשיחיסטית". העצורים חשודים כי תחת מטרייה של דת וגאולה - ניצלו בנות בשיטות שונות ופסולות.

החקירה החלה לפני כארבעה חודשים, כאשר למשטרת ישראל הגיעה תלונה על כך שכת כלשהי ובה מספר אנשים מנצלים את הבנות שמצטרפות אליה. לאחר קבלת התלונה נפתחה חקירה סמויה ביחידה המרכזית של מחוז ש"י, שכללה פעילות מודיעינית, מבצעית וחקירתית. במהלך החקירה התגלו מספר דרכי פעולה 'מסמרי שער' של הכת בהם:

• חשד שטיפת מוח לנשים שעיקרה: גאולת עם ישראל תבוא על ידי "ניצוצות" שעיקרן מעשים שונים שנועדו לטהר את הגויים.
• חשד ליצירת תלות בראשי הכת על ידי שימוש בסמים ואלכוהול וביצוע אקטים שונים תחת השפעת אלכוהול וסמים.
• חשד כי מנהיגי הכת לקחו כסף מגויים שניצלו את הבנות ופגעו בהן.
• פיזור והפצת פעילות הכת הייתה בכל רחבי הארץ.
• חשד כי ראשי הכת "החזירו" בתשובה בנות במטרה לגייסן לאקט ה"דתי" שעיקרו גאולת ישראל לשיטתם.

כאמור, הבוקר נעצרו ארבעה חשודים מרכזים שהם מנהיגי הכת ופעילי הכת: תושב קריית ארבע בן 60, תושב אשקלון בן 47, תושבת קריית ארבע בת 40 ותושבת ירושלים בת 39.

בדיון הארכת המעצר בבית משפט השלום בירושלים הוחלט כי החשודים המרכזים ישארו במעצר חמישה ימים. שתי הנשים שוחררו למעצר בית בתנאים עד יום שלישי. והחשוד החמישי הוארך מעצרו עד יום רביעי. השופט דחה את בקשת החשודים להוצאת צו איסור פרסום על שמם.

מחר בשעות הבוקר, יתקיים דיון נוסף בבית משפט השלום בירושלים, בעניין הארכת מעצרם של שלושת החשודים הנוספים שנעצרו בפרשה. בסך הכל כה כה, ישנם שישה עצורים שנותרו במעצר, ושתי נשים ששוחררו למעצר בית.

בנצי וענת גופשטיין מארגון להב"ה, שחשפו את פרשת הכת, ליוו את המתלוננות ועודדו אותן להתלונן, אמרו לאחר הארכת מעצר החשודים: "מדובר במקרה מזעזע. לא נחנו עד שבדקנו את כל הפרטים".

"מהרגע ששמענו את העדויות המזעזעות היה ברור שבשם 'החסידות' נעשו פשעים נוראים וצריך לעצור את זה כמה שיותר מהר. הסברנו לאחת המתלוננות על חשיבות הדברים. הלכנו לרבנים שיסבירו לאחרות שאין פשע להתלונן, נהפוך הוא, תורת ישראל מחייבת אותנו לפעול נגד מכשפים ונביאי שקר".

עוד הוסיפו, כי בשבועות האחרונים טענו על להב"ה שזה ארגון גזעני, "אך מבחינתנו זו הצלת נפשות, וכעת נדמה שגם מי שחולק על להב"ה מבין חשיבות ארגון זה. אנחנו נמשיך לפעול למען קדושת עם ישראל בכל המישורים וללא משוא פנים", אמרו בני הזוג.
להבה גויים כת קריתארבע בחורות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד