כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בלב העסקים הפועם

מתחם התנופה – ההשקעה המשתלמת של ירושלים

משקיעים מכל רחבי הארץ מגלים מחדש את שכונת תלפיות ההופכת ללב העסקים הפועם בירושלים, כעת - מזמינים אתכם במתחם התנופה לקחת חלק בהצלחה

מתחם התנופה – ההשקעה המשתלמת של ירושלים
הדמיית מתחם התנופה בתלפיות צילום: 3dvision

אם בעבר ירושלים נחשבה למיועדת בעיקר למגורים ותיירות, הרי שבשנים האחרונות עוברת העיר מהפכה, וכעת אזורים מסוימים בה הופכים להיות בעלי עירוב שימושים: מרכזי מסחר, תעסוקה ופנאי. אחת השכונות שעוברת שינוי מהותי שכזה, הינה שכונת תלפיות, אשר הייתה ממותגת במשך שנים ארוכות כאזור של מוסכים ותעשייה, וכעת עוברת מהפך של ממש, והופכת להיות מרכז העסקים התוסס והחדש של ירושלים.

מתחם התנופה, מרכז העסקים, הפנאי והתעסוקה ההולך ונבנה כעת במרכז השכונה, מהווה את אחת ההשקעות המבטיחות בירושלים – לב המסחר והעסקים הפועם של שכונת תלפיות בפרט וירושלים בכלל.

הדמיית המשרדים המפוארים במבט מבפנים • קרדיט: 3dvision

המתחם, הכולל עירוב שימושים של מסחר ומגדל משרדים, ממוקם במרכז השכונה במיקום מנצח - מפגש הרחובות הראשיים בתלפיות, בסמיכות לשני קניונים גדולים, על קו הרכבת הקלה ועם נגישות רבה להגעה מכלל קצוות העיר ומחוצה לה. בהגעה למתחם, יחכו למגיעים מאות מקומות חניה בארבעה מפלסי חנייה שונים.

במתחם התנופה, השוכן במרחק של כ-15 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר, ממתינים למשקיעים משרדים רחבי ידיים בעיצוב יוקרתי וחדשני, חוויה מודרנית של עבודה, עסקים, פנאי ומסחר, עם יחס ברוטו נטו מצוין של כ-25%.

יתרונות אלו, בשילוב כל האמור לעיל, עתידים לאפשר למשקיעים להשכיר בקלות את המשרדים לשוכרים פוטנציאלים ולקבל נכס מניב מצוין ומבוקש.

כעת, מזמינים אתכם במתחם התנופה לקחת חלק בפרויקט זה, ליהנות מהיתרונות הייחודים למתחם, ולהבטיח כבר עכשיו את חלקכם בפרויקט הנמצא בעיצומה של הבנייה בימים אלו.

 

"זיהנו כבר לפני מספר שנים את הפוטנציאל של שכונת תלפיות", אומר צחי סופרין, בעלים וסגן יו"ר דירקטוריון קבוצת סופרין, מיזמי הפרויקט. "ירושלים עוברת מהפכה בכל התחומים, ואין שום סיבה להישאר במשרד הישן העמוס תקלות חוזרות ונשנות, ושבו אתם נאלצים להתמודד עם מחסור בחנייה, מעליות תקועות וכו', כאשר מנגד, ממש בימים אלו נבנה מרכז עסקים חדשני בירושלים שעתיד להכיל אבזור ברמה הגבוהה ביותר, תוך מתן מענה לכל פנייה ובקשה שעלולה לצוץ. כל זאת, מבלי להזכיר את העיצוב היוקרתי והמדוקדק שמקנה למשרדים מראה עדכני וחדשני. בלי ספק, מדובר בהשקעה מעולה לטווח הקצר והארוך. אני מזמין אתכם לקחת חלק בדבר הגדול הבא של ירושלים ולהרוויח כבר כעת".

השקעות נדלן שכונת תלפיות תנופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד