כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מצטרפים לדרישה להקפאה?

קריאה חרדית להידברות; סגה"ש מקלב: "שיח בין חלקי העם"

סגן השר מקלב קרא לפתוח בהידברות עם מתנגדי הרפורמה המשפטית, זוהי קריאה חרדית ראשונה מגורם חרדי. "צריך להיות בשיח בין חלקי העם", אמר מקלב וציין לטובה את תושבי בני ברק: "מרגש היה לראות הפגנה שתוכננה כאלימה והפכה למפגן אחדות"

קריאה חרדית להידברות; סגה"ש מקלב: "שיח בין חלקי העם"
אורי מקלב צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך דבריו של סגן השר אורי מקלב היום (ראשון) בטקס הרמת הכוסית לכבוד חג הפסח עם עובדי משרדי התחבורה הוא קרא לפתוח בהידברות, זאת בצל דרישתו של שר הביטחון יואב גלנט.

במרכז נאומו קרא סגן השר לפתוח בהידברות, זוהי קריאה חרדית ראשונה מגורם חרדי, "צריך להיות בשיח בין חלקי העם", אמר שהוא ציין לטובה את תושבי בני ברק "מרגש היה לראות הפגנה שתוכננה כאלימה והפכה למפגן אחדות".

"בתקופה הזו צריך לציין את הקולקטיב את הערבות ההדדית של עם ישראל. באיזה עם זה קיים, לאיזה אזרח אנגלי ששורשיו מצרפת מעניין אותו העם הצרפתי? זה לא קיים אלא רק בעם ישראל", פתח סגן השר בדבריו בטקס

עוד שיבח את הציבור החרדי, "כמה עשייה וארגונים יש בעם ישראל, ארגוני רווחה והצלה, ארגוני חסד ענקיים, כולם מעניקים לעם ישראל בלי לקבל תמורה. אנחנו צריכים לחזק את השיח בעם ישראל".

מקלב ציין את הכישלון לעורר פרובוקציה בעיר החרדית בני ברק: "מאוד ריגש אותי ההפגנה שהייתה ביום חמישי האחרון בבני ברק, היתה אמורה להיות הפגנה אלימה מאוד שתביא לקיטוב גדול ובסוף ראינו רק אחדות, איך שמפגין שהגיע שמע את שירת שלום עליכם ששמע בבית הוריו פורץ בבכי ומתחיל בשירה. זה מה שאנחנו צריכים".

ח''כ מקלב משרד התחבורה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד