כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הצלה בדרך כבוד

חתימה אחת שווה אלף תמונות: כך נמנע כאב מיותר של אלמנות

הנשמעים לגדולי הדור וממהרים להצטרף למיזם המרגש למעון היתומים עוד היום ירוויחו פעמיים, גם הזכות הענקית להצלה אמיתית של אלפי יתומים בדרך כבוד וגם להיכנס להגרלת פסח מיוחדת "הפסח עלינו"

חתימה אחת שווה אלף תמונות: כך נמנע כאב מיותר של אלמנות
חתימה צילום: Miriam Alster/FLASH90

הבית המה אנשים רבים. כולם סבבו בין החדרים עם עיניים אדומות מבכי. טישו מרוט בין האצבעות מנסה לספוג את הדמעות שלא מפסיקות.

המהלומה היתה מפתיעה וכואבת. אף אחד לא מסוגל להאמין, אף אחד לא מעכל. האבא - איש צעיר וחסון שכל הבית סבב סביבו - לקה בדום לב פתאומי. וברגע אחד הכל נעצר.

זה עתה שבו כולם מבית הקברות. וכולם סבים סביב עצמם. אף אחד אינו יודע מה עושים ברגע הבא. בין ההמון מסתודדים 2 הגיסים עם גבאי "ועד הרבנים". להם זו לא פעם ראשונה שלהם שהם נתקלים בסיטואציה הזו, אבל הכאב החד לא מאפשר להתרגל, לעולם. הם מנסים לסכם את פרטי הקמת הקרן להצלת עתיד היתומים הקטנים שעדיין לא יודעים מה עובר עליהם, הם שומעים את דרכי הקמת הקרן והגיוס, לקראת סיום מתבקש אחד הגיסים. תנסה לארגן לנו תמונה מכובדת של המנוח...".

להצטרפות מיידית לקרן "כל ישראל ערבים" לחצו כאן>>>

זה האחרון מנסה לחפש ברחבי הבית, אבל לא מוצא. "אין לי מושג איפה הם מאכסנים את התמונות" הוא אומר בפנים חיוורות.

אין ברירה, חייבים לפנות לאלמנה.

"תמונה?! למה תמונה?" היא מנסה  נואשות לחפש מעט היגיון בצונאמי שסוער סביבה.

"את יודעת... רוצים להקים קרן... אני יודע.. עלון.. ז'תומרת.." המילים נתקעות. איך מסבירים דבר כזה, למען ה'???

"קרן?!" העיניים מבועתות. "למה קרן? אנחנו חברים ב'כל ישראל ערבים'! רק לפני כמה שבועות הצטרפנו..."

"לא יתכן" מגיבים הגבאים בכאב. "בדקנו מספר פעמים, השם שלו לא מופיע במערכת".

"איך זה יכול להיות?!" תוהה האלמנה הטריה "לפני כמה זמן ישבנו ודיברנו על זה, והחלטנו שאנחנו מצטרפים... רק רגע, תנו לי לבדוק - - -

היא ניגשת למגירה השלישית בסלון, מסיטה בתנועות עצבניות כמה חשבונות מים וחשמל, ושולפת בתרועת ניצחון את הטופס הכחול-צהוב - -

התקוה ניצתה לרגע. אבל אז נזכרה לבדוק את הפינה השמאלית התחתונה בטופס.

אוי לא! המשבצת של החתימה - ריקה - - -

כן, הוא כבר החליט לחתום, אבל דחה את זה לכמה ימים, בגלל עניינים דחופים יותר...

היא קרסה אל הכיסא הסמוך, פניה מאפירות. ניתן היה להרגיש את המשא בין מאות האלפים ואולי מיליוני השקלים מוטל בבת אחת על כתפיה השחות.

כעת היא צריכה לחפש תמונה... כזו שתרגש, שתפרסם את הכאב שלה, שינסה לגעת בלב של האנשים, שירחמו עליה - - -

להצטרפות מיידית לחצו כאן>>>

כעת אחרי 17 שנים בברכת גדולי הדור יוצאת בשורת מהפך אמיתית מבית "ועד הרבנים לעניני צדקה", שני תוכניות חדשות המשלימות את "כל ישראל ערֵבים" ואשר נותנות מענה מושלם לכל צרכי היתומים, הכל בכל מכל כל.

מי שחבר בשני התכניות החדשות אין שום צורך בהקמת קרן או כל גיוס כספים כלשהוא למען היתומים, ומי שחבר בהם יכול להיות רגוע שהוא עושה את המקסימום הנדרש ממנו.

התכנית הראשונה: "כל ישראל ערֵבים המושלם" – בו כל יתום מקבל 400,000 ₪ במקום 200,000 ₪, וזאת על ידי שבעת קרות מקרה בחברי ה'מושלם' מתבצעת גביה נוספת מכל החברים, יצויין כי ב"ה עד עתה עדיין לא בוצעה שום גביה מחברי ה'מושלם'.

התכנית השניה: "כל ישראל ערבים לכלכלתם" – בו כל יתום מקבל קצבה חודשית של 1,500 ₪, וזאת על ידי סכום פעוט חודשי של כעשרים אגו' ליתום מכל חברי הקבוצה, (לפי תחשיב של 7,500 חברים).

מ"כל ישראל ערבים" נמסר שאלפי משפחות כבר הצטרפו לתכניות החדשות, ונתונים אלו מעודדים, שתיכף לא יצרכו בכלל עלוני קרנות של יתומים, והדבר מעיד על האימון הרב שיש ל"כל ישראל ערֵבים" בקרב כל חלקי הציבור.

הנשמעים לגדולי הדור וממהרים להצטרף עוד היום ירוויחו פעמיים, גם הזכות הענקית להצלה אמיתית של אלפי יתומים בדרך כבוד.

וגם יזכו להיכנס להגרלת פסח מיוחדת "הפסח עלינו", שתתקיים ביום רביעי ז' ניסן, בו יוגרלו 2000 ₪ תלושי קניה ברשת יש, 2000 ₪ ברשת איקאה, 2000 ₪ אפיקומן לילדים, אוצר החכמה, מיני בר לשבת וחג הפסח, שבת זוגית במירון, וכן טיסה זוגית לקרסטיר.

גם אלו שכבר חברים ב"כל ישראל ערבים" ומצטרפים לתכנית החדשה זכאים להיכנס להגרלה, כל הצטרפות לכל תכנית מהווה זכות כניסה נוספת להגרלה.

להצטרפות מיידית לחצו כאן>>>

 

 

אלמנה ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד