כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בברכתם של הרבנים

ניצחון מוחץ: נבחר יו"ר ועד עובדים חדש בעיריית בני ברק

הבחירות ליו"ר הוועד בעיריית בני ברק: המתמודד המוביל קיבל למעלה מ93% מהקולות. המנצח זכה לקבל היום את ברכת ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין. "אמשיך לסייע לתושבי העיר בכל דבר שהם יצטרכו"

ניצחון מוחץ: נבחר יו"ר ועד עובדים חדש בעיריית בני ברק
נחמיה שקדי צילום: באדיבות המצלם

נחמיה שקדי, מי שהיה הרל"ש של ראש עיריית בני ברק ומזכיר מועצת גדולי התורה, אברהם רובינשטיין, ועכשיו מבכירי אגף החינוך בעירייה, התמודד היום לראשות ועד העובדים, נחמיה איש מוכר בעירייה ובעשיה הציבורית, רבנים ואישי ציבור ועובדים רבים פרסמו תמיכה חזקה בשקדי שניצח בנוק אאוט, כאשר סיסמת הקמפיין שלו היתה "‏הקול שלך למענך".

נחמיה שקדי במעונו של מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין יחד עם חברי הועד החדשים לקבל ברכה להמשך הדרך

המועמד נחמיה שקדי קיבל למעלה מ93% מהקולות. המתמודד השני ניר גורי קיבל 6.48%. נחמיה שקדי אף זכה לקבל היום את ברכת מרן ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין. ערב הבחירות שהתקיימו היום, פרסם הגאון רבי שבתי לוי, רבה של שכונת רמת אהרן בבני ברק, מכתב תמיכה במועמד שקדי. הגר"ש לוי כתב: "הנני להמליץ על היקר באדם חרוץ וזריז נבון וחכם שעשה רבות למען כלל הציבור, והכל ברוח טובה בחכמה ובתבונה".

המנצח הגדול נחמיה שקדי מסר ל'בחדרי חרדים' כי הוא נרגש להיכנס לתפקיד, והוא יהיה נציגו של כל עובד ולא משנה למי הוא הצביע: "אני נציגם של כל העובדים באשר הם, לא בודק למי הם הצביעו או במי הם תמכו, כל עובד יקבל יחס אישי ואנסה לעזור כמיטב יכולתי".

שקדי הוסיף: "בעזרת השם לא תצא תקלה תחת ידי, כל מי שיצטרך סיוע אני אעשה הכל כדי לעזור, כמובן אמשיך לסייע לתושבי העיר בכל דבר שהם יצטרכו". שקדי הודה לכל התומכים: "אני רוצה להודות לכל מי שתמך בי וסייע לי לנצח, כמובן ברכת ותמיכת הרבנים סייעה לי מאד, נקווה לזכות לקדש שם שמים".

נחמיה שקדי עירית בני ברק ועד עובדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד