י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ענקי הזמר על במה אחת 

האירוע של אנטוורפן: דינר ענק לטובת 'תומכי שבת' 

בדינר ענק שנערך בשבוע שעבר באנטוורפן שבבלגיה לטובת 'תומכי שבת' הארגון הוותיק המסייע למשפחות נזקקות כמידי שבת וחג. במקום הושק מיזם 'אורח לשבת' בראשות רבני העיר הגר"א שיף והגר"פ פדווא. צפו בתיעוד מהדינר שהפך לשיחת היום באנטוורפן

האירוע של אנטוורפן: דינר ענק לטובת 'תומכי שבת' 
דינר 'תומכי שבת' באנטוורפן צילום: משה יונתן

ארגון 'תומכי שבת' פועל מזה 13 שנה בעיר אנטוורפן שבבלגיה ומחלק מידי שבת סלי מזון מכובדים לכלל הנזקקים בעיר מכל הקהילות והמגזרים. 

כעת, יצאו בארגון לדרך חדשה עם בניית אסטרטגיה מתאימה לאופי הפעילות העכשווית וכל סוגי הפעילות  על מנת להרחיב את שורות תורמי הארגון. 

בשבועות האחרונים הושק אתר חדש וייחודי הנקרא 'תומכי שבת גראסערי' - אתר בו ניתן למלאות סל מוצרי מזון שיעבור ישירות למשפחה נזקקת. כמו כן יצא לאור גיליון 'להחיותם' שהביא את דבר הארגון לכל תושבי העיר. 

לאחר ימי התרמה התקיים דינר ענק בראשות רבני העיר הגר"א שיף והגר"פ פדווא אשר יסדו יחד מיזם חדש של 'אורח לשבת' שכל אחד מבני קהילת אנטוורפן יתרום אורח לשבת וכך בעצם יארח יהודי שאין לו. 

באירוע הענק הופיעו ענקי הזמר החסידי אברהם פריד וזאנוויל ווינברגר אשר הופיעו לראשונה על במה אחת. 

בשיאו של האירוע התקיים לימוד כל ש"ס משניות כאשר כל משתתף מקבל פרק אחד ללימוד ותוך כמה דקות סיימו את כל הש"ס ומשפחת אפטרגוט הידועה רכשה את זכות ההדרן לע"נ הוריהם אשר הסתלקו בחודשים האחרונים. 

האירוע המיוחד הסתיים בתחושה של שליחות שכל אחד חייב לעזור לשני ושלא יישאר יהודי אחד שאין לו איך להכניס את השבת. 

המשתתפים הודו לראשי הארגון ולאסטרטג אברהם יוסף פרסטר שליווה את כל הקמפיין בתבונה מיוחדת. וכן למפיק ארי פרקש שהפיק ערב מוצלח שלא ישכח זמן רב וכן ללייבי שצ'רנסקי שהיה שותף בהפקת התוכן.

אנטוורפן דינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד