י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לא נשארו אדישים

כך מסקרת התקשורת העולמית את הדרמה הפוליטית

התקשורת העולמית מיהרה לדווח על הדרמה הערב. ערוץ אל ג'זירה דיווח "ראש הממשלה נתניהו פיטר את שר הביטחון גלנט". סוכנות הידיעות 'בלומברג' דיווחה: "נתניהו פיטר את שר הביטחון שהתנגד לתוכנית על בית המשפט"

כך מסקרת התקשורת העולמית את הדרמה הפוליטית
נתניהו וגלנט צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

ה'וושינגטון פוסט' מיהר לדווח על פיטורי השר גלנט: "ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו פיטר את שר הביטחון יואב גלנט, יום לאחר שגלנט קרא לעצור את הרפורמה המשפטית שעוררה משבר לאומי". ערוץ אל ג'זירה דיווח "ראש הממשלה נתניהו פיטר את שר הביטחון גלנט".

תאגיד השידור הגרמני DW המשדר במספר שפות דיווח: "ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו פיטר ביום ראשון את שר הביטחון יואב גלנט לאחר שקרא לממשלה לעצור את הרפורמה המשפטית השנויה במחלוקת שלה".

רשת CNN דיווחה: "ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו פיטר את שר הביטחון יואב גלנט לאחר קריאתו לעצור את הרפורמה המשפטית, כך לפי משרד ראש הממשלה". סוכנות הידיעות בלומברג דיווחה: "נתניהו פיטר את שר הביטחון שהתנגד לתוכנית על בית המשפט".

בנימין נתניהו ויואב גלנט בימים אחרים | צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90.

רשת BBC דיווחה: "שר הביטחון יואב גלנט פוטר על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שקרא לבטל תוכניות שנויות במחלוקת לשינוי מערכת המשפט". רשת ABC דיווחה: "ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו פיטר את שר הביטחון שלו ביום ראשון, יום לאחר שיואב גלנט קרא לעצור את הרפורמה המתוכננת של מערכת המשפט בישראל שחילקה את המדינה".

העיתון הסעודי 'ערב ניוז' דיווח: "ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו פיטר את שר הביטחון שלו ביום ראשון, יממה לאחר שגנרל הצבא לשעבר קרא לעצור את הרפורמה המתוכננת של מערכת המשפט בישראל שחילקה את המדינה בצורה עזה".

ה'וול סטריט ג'ורנל' דיווח: "ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, פיטר ביום ראשון את שר הביטחון שלו, כשהוא מנסה לרסן את ההתנגדות הגוברת בתוך מפלגתו שלו בשל שינוי שיפוטי שחילק את המדינה". ה'ניו יורק טיימס' דיווח: "ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הדיח את שר הביטחון, יואב גלנט, לאחר שקרא לעצור את תוכנית הממשלה להגבלת הסמכות השיפוטית".

סוכנות הידיעות AP דיווחה: "ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר את שר הביטחון, יום לאחר שקרא לעצור רפורמה שיפוטית מתוכננת שחילקה את המדינה בצורה עזה וגרם לאי שביעות רצון גוברת בשורות הצבא".

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה: "ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו פיטר את שר הביטחון יואב גלנט לאחר שאמר שהממשלה צריכה לדחות את התקדמות התוכנית השנויה במחלוקת לשינוי מערכת המשפט במדינה".

 

 

 

 

 

 

 

כלי תקשורת וושינגטון פוסט אל ג'זירה יואב גלנט ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד