כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
התפללו לרפואתו

השר מיהר עם אביו לבית החולים ונחסם

שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף סיפר כי הוזנק היום לבית אביו, הרב יששכר וסראלוף, אחרי שדווח לו כי האב סובל מכאבים עזים בחזה. בדרך לבית החולים נתקלו השר ואביו במפגינים שחסמו את דרכם. "אני שומע אותם צועקים: "הנה השר, הנה השר". אני דואג רק לאבא שיהיה רגוע", סיפר. בסופו של דבר פילסה המשטרה דרך והאב נמצא בטיפול

השר מיהר עם אביו לבית החולים ונחסם
השר יצחק וסרלאוף צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מקרה חמור התרחש היום (ראשון), כאשר מפגינים נגד הרפורמה חסמו את דרכו של שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף בדרכו לבית החולים יחד עם אביו, שסבל מכאבים עזים בחזה.

בפוסט בו תיאר את המאורע סיפר השר: "מקבל הערב שיחה מאבא הוא נשמע מבולבל. מספר על כאבים חזקים בחזה. אבא עבר כבר 5 צינתורים והתקף לב. טסתי אליו הביתה. הבנתי ישר שחייבים לפנות אותו למיון. התחלנו נסיעה ברכבי. אין זמן לאמבולנס. אבא לידי הוא נרגש ואני מרגיע אותו".

"מגיעים לדרך עזה. פתאום הפגנה. חסימת כביש. אין דרך מילוט. הנהג צופר למפגינים שיזוזו. הם זיהו את הרכב שלי. מתחילים להתגודד סביבי. אבא נכנס ללחץ. הנהג מבין את האירוע ויוצא לחפש את השוטר להסביר לו שיש פה פיקוח נפש של ממש. השוטר מבין. לבינתיים המפגינים מציצים לרכב תוך כדי צעקות", המשיך וסרלאוף לתאר.

עוד כתב: "אני שומע אותם צועקים: "הנה השר, הנה השר". אני דואג רק לאבא שיהיה רגוע. הוא מנסה להירגע אבל לא כל כך מצליח. המשטרה פותחת את המחסום ואנחנו נוסעים משם במהירות לבית החולים שערי צדק. אבא הגיע ומיד הוכנס לבדיקות לב מקיפות. אני תפילה שאבא יעבור בשלום את האירוע הזה".

שם האב לתפילות: יששכר בן פייגה.

יצחק וסרלאוף בית חולים הפגנות כאבים אירוע לבבי חסימת כביש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד