ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
הפתעה במשפט

הורשע ברצח וקיבל מאסר עולם לאחר עדות של תוכי

אדם שהורשע ברצח בשנת 2014 קיבל מאסר עולם בזכות עדות של תוכי. תשע שנים לאחר הרצח, גזר שופט מיוחד שני נאשמים עונש מאסר עולם והטיל קנס בסך 72,000 רופי. כשהחלו למנות את החשודים בזה אחר זה מול התוכי, נחרד התוכי משמו של אשו והחל לצרוח

הורשע ברצח וקיבל מאסר עולם לאחר עדות של תוכי

נלאם שארמה, אשתו של ויג'אי שארמה, עורך ראשי של עיתון מוביל בהודו, נרצחה בביתה ב-20 בפברואר 2014, בנוסף ביתה גם נשדד אך המשטרה לא מצאה ראיות שיובילו לרוצח, עד שתוכי המחמד של ויג'אי שארמה התחיל לצרוח את שמו של האחיין של שארמה.

ויג'אי שארמה החל לחשוד לאחר ששמע את זעקותיו של התוכי קורא בשמו של אחיינו וביקש מהמשטרה לחקור את האחיין. האחיין, אשו, הודה ברצח נלאם בעזרת חברו רוני מאסי. תשע שנים לאחר הרצח, גזר השופט המיוחד מוחמד ראשיד על שני הנאשמים, אשו ורוני, מאסר עולם והטיל קנס בסך 72,000 רופי על סמך הודאתו של אשו.

על פי הדיווח בהודו, ויג'אי שארמה יצא מביתו ב-20 בפברואר 2014, כדי להשתתף בחתונה, אשתו נשארה בבית. כשויג'אי חזר בשעת לילה מאוחרת, הוא הופתע לגלות את גופות אשתו וכלב המחמד שלו. השניים נהרגו באמצעות חפץ חד. לאחר הודעה למשטרה נתפסו כמה חשודים.

תוכי המחמד של ויג'אי שארמה, לעומת זאת, הפסיק לאכול ולשתות והשתתק. שארמה חשד שייתכן שהתוכי היה עד לרצח. כשהחל למנות את החשודים בזה אחר זה מול התוכי, נחרד הציפור משמו של אשו והחל לצרוח "אשו-אשו". ויג'אי הלך עם זה למשטרה, שוטרים שהגיעו לבית בו שהה התוכי אמרו לתוכי את שם החשוד שהחל מיד לצרוח את השם, כך מסרה המשטרה במהלך החקירה.

ניבדיטה שארמה, בתה של נלאם שארמה, סיפרה שאשו נהג לבוא אליהם רבות. אשו שהיה בן בית אצל דודו, ידע היכן נשמרים התכשיטים והמזומנים בבית והוא תכנן שוד, אמרה ניבדיטה. הוא דקר את כלב המחמד תשע פעמים בסכין ואת נלאם 14 פעמים, מה שמעיד שכוונתו היחידה הייתה להרוג ולבזוז.

התוכי הוזכר לאורך כל החקירה, אך לא הובא כראיה משום שהחוק אינו מאפשר זאת. הבת אמרה שהתוכי מת שישה חודשים לאחר התקרית. ויג'אי שארמה מת ב-14 בנובמבר 2020, במהלך מגפת הקורונה. "ההורים שלי רצו שאשו ישלם על מעשיו, וכל המשפחה תעתור לבית המשפט העליון שיעניש אותו", אמרה. ואכן בית המשפט העליון גזר על הרוצחים מאסר עולם.

מאסר עולם רצח הודו תוכי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד