כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
מעקב ממושך

שכחה את האוזניות במטוס ומצאה אותן בביתו של עובד החברה

אישה שהשאירה בטעות את אוזניות האייירפודס שלה במושב הטיסה בזמן שירדה ממטוס, איתרה אותן בביתו של עובד בשדה התעופה לאחר שהעובד אמר לה שהיא לא יכולה לקבל אותן. העובד גנב את האוזניות, אך הופתע כשהתגלתה הגניבה

שכחה את האוזניות במטוס ומצאה אותן בביתו של עובד החברה
אוזניות איירפודס צילום: Pixabay

אישה שהשאירה את האוזניות האיירפודס שלה בטיסה ונאמר לה שהיא לא יכולה לקבל אותן כי הן נעלמו, לא נכנעה, היא איתרה אותן בביתו של עובד בשדה התעופה. הנוסעת אליזבת היידן טוענת שהעובד הבטיח להחזיר את הגאדג'טים היקרים - שהיו בז'קט הג'ינס שלה אך לא עשה זאת.

הנוסעת הנחושה עקבה אחר תנועות האוזניות ואיתרה אותן בבית העובד. היידן, ממדינת וושינגטון, טסה חזרה מטוקיו - יפן במטוס של חברת יונייטד איירליינס, שם ביקרה את בעלה החייל בצבא ארה"ב. כשהיא עזבה את המטוס, היא הבחינה שהז'קט שלה חסר.

היא אמרה לרשת CNN "שאלתי את העובד אם אני יכולה ללכת לקחת אותו, הוא אמר שלא, על פי החוק הפדרלי נדרשתי לרדת מהמטוס ולעמוד לצדו, למקום שבו מביאים את העגלות. הייתי עייפה, הוא אמר שהוא שהוא יביא לי את זה, אמרתי בסדר".

הוא החזיר לה את הז'קט והיא עלתה על הטיסה הבאה שלה לסיאטל, ואז הבינה שהאוזניות בשווי 250 דולר נעלמו. אבל לאוזניות האלחוטיות יש תוכנה שיכולה לאפשר לבעלים לעקוב אחריהן מהטלפון שלהם איפה שהם נמצאים.

היידן איתרה אותן באזור של שדה התעופה שבו הנוסעים לא היו. היא צפתה איך המכשיר עובר דרך כמה מסופים ואז לכתובת מגורים בסן מטאו סן פרנסיסקו בקליפורניה. הכתובת הותאמה מאוחר יותר לזו של קבלן שהועסק בשדה התעופה שעבד בהעמסת מזון למטוס.

"אני אדם חרוץ, ועקבתי אחרי זה כל הדרך מסן פרנסיסקו לסיאטל, וצילמתי צילומי מסך כל הזמן", אמרה. "אני גרה שעה מסיאטל, וברגע שהגעתי הביתה, עדיין צילמתי צילומי מסך". היא גם סימנה את האוזניות כ'אבודים' באפליקציה, כלומר כל מי שישתמש בהם ישמע הודעה שהם שלה ופרסמה את מספר הפלאפון שלה.

בינתיים היא נלחמה עם חברת יונייטד כדי להחזיר את האוזניות אבל לא הצליחה. היא שלחה אימייל לכל מנהלי יונייטד איירליינס שהיא יכלה למצוא ופרסמה שוב ושוב על המחדל בעמוד הפייסבוק שלהם. "הגעתי לכל מקום שיכולתי למצוא, והשתמשתי בכל צורת תקשורת אפשרית, וקיבלתי את אותה תגובה: 'אנחנו מצטערים שזה קרה לך'", אמרה.

בסופו של דבר היא עירבה את המשטרה שהביאה את העובד לחקירה. הוא הכחיש שיש לו את הגאדג'טים. מאוחר יותר אמר שהוא קיבל אותן על ידי אחד ממנקי שדה התעופה. לאחר 12 ימים של מרדף, בסופו של דבר הוחזרו לה האוזניות.

חברת יונייטד מסרה בתגובה ל-CNN שהעניין הועבר לרשויות אכיפת החוק. עוד נכתב: "יונייטד איירליינס בקשר עם הספקים שלנו בסטנדרטים הגבוהים ביותר ואנחנו עובדים עם הרשויות המקומיות בחקירתן בעניין זה". התיק מטופל על ידי משטרת נמל התעופה של סן פרנסיסקו אשר תגיש את התיק למשרד התובע המחוזי של סן מטאו.

מטוס אוזניות אוזניות אלחוטיות קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד