י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024
הלחץ לשיא

פרקליט נתניהו: "אם החקיקה לא תיעצר - אתפטר"

בעז בן צור שמייצג את נתניהו בתיק 4000 הבהיר בימים האחרונים כי אם הממשלה לא תעצור את החקיקה הוא לא יוכל להמשיך ולייצגו. בן צור ייצג את נתניהו בשנתיים האחרונות

פרקליט נתניהו: "אם החקיקה לא תיעצר - אתפטר"
עו"ד בועז בן צור בבית המשפט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעז בן צור, פרקליטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 4,000 הבהיר בימים האחרונים לראש הממשלה כי אם הממשלה לא תעצור את החקיקה הוא לא יוכל להמשיך ולייצגו בתיק. כך דווח בחדשות 12. בן צור, יחד עם עורכי דין נוספים, ייצג את נתניהו במשפטו הפלילי בשנתיים האחרונות. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים לאורך הלילה (שני) דיון חירום לאחר שרבבות בני אדם יצאו להפגין ברחובות מיד לאחר ההודעה של נתניהו כי החליט על העברת שר הביטחון יואב גלנט מתפקידו. בתום הדיון, הודיע נתניהו כי הוא צפוי לשאת הבוקר הצהרה.

נשיא המדינה התייחס הבוקר לאירועי הלילה וקרא לעצירה מיידית של החקיקה. הרצוג אמר: "ראינו הלילה מחזות קשים מאד".

הוא הוסיף: "אני פונה לראש הממשלה, חברי הממשלה וחברות וחברי הקואליציה: התחושות קשות וכואבות. דאגה עמוקה אופפת את כל העם. הבטחון, הכלכלה, החברה - כולם מאויימים. עיני כל העם בישראל נשואות אליכם. עיני כל העם היהודי נשואות אליכם. עיני כל העולם נשואות אליכם".

לדבריו, "למען אחדות עם ישראל, למען האחריות המתחייבת אני קורא לכם לעצור את הליך החקיקה לאלתר. אני פונה לראשי כל סיעות הכנסת, קואליציה ואופוזיציה כאחד, לשים את אזרחי המדינה מעל הכול, ולנהוג באחריות ובאומץ ללא דיחוי נוסף. תתעשתו כעת! זה לא רגע פוליטי, זה רגע למנהיגות ואחריות".

 

בועז בן צור בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד