כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

פסח בבית? מה הבעיה? קחו סנו

סנו מציגה מגוון פתרונות לפסח נוצץ בבית

פסח בבית? מה הבעיה? קחו סנו
סנו צילום: יח"צ

לקראת הפסח המתקרב, סנו מגישה מגוון מוצרים מעולים שמאפשרים לכם להכניס את הפסח בקלות לבית נקי, רענן ונוצץ. מגוון מוצרי הניקיון וטיפוח הבית של סנו מותאם לכל פינה בבית ומסייע לכם בהכנות לקראת חג הפסח.

סנו ז'אוול אקונומיקה

אקונומיקה בניחוח מרענן של פריחה לבנה, לימון או לבנדר, עם פקק ביטחון חסין פתיחה לילדים. לסנו ז'אוול אקונומיקה אפקט פעולה כפול ההופך אותה למוצר מנצח: סנו ז'אוול אקונומיקה מלבינה ומנקה ביסודיות את כל סוגי הלכלוך וגם מחטאת את המשטח המטופל ומותירה אותו נקי מחיידקים. צירוף של חומרים ממיסי שומן הופך את סנו ז'אוול לחומר המתמודד בקלות גם עם לכלוך קשה ויכולת החיטוי המוכחת שלה משלימה את פעולה הניקיון והחיטוי בהצלחה.

סנו רהיט

סדרת המוצרים של סנו לשימור והגנה של רהיטי עץ ולהשגת מראה מחודש ומבריק. המוצרים מונעים הצטברות אבק באמצעות שכבת הגנה עמידה ושקופה. בסדרה: סנו רהיט במכל עם מתז – נוח לשימוש לכל סוגי הרהיטים וניתן למילוי מחדש בשקית מילוי חסכונית התורמת לשמירת הסביבה. סנו רהיט ספריי – לריסוס על משטחים גדולים, לשימוש קבוע המבטיח שמירה על הברק הטבעי ואורך חיי הרהיט. סנו רהיט פוליטול – פוליטורה לרהיטים עם סיליקון, משקם רהיטי עץ ומחזיר להם ברק ויופי, מסיר לכלוך ואבק ומגן מפני מים ולכלוך. סנו רהיט מטליות לחות – אריזת 20 מטליות נוחות לשימוש, לניקיון, הברקה והגנה על הרהיט בתוספת רכיב דוחה אבק. מוצרי הסדרה מאושרים לפסח ע"י בדץ העדה החרדית

סנו פורטה פלוס

הסרת השומן השרוף שהצטבר בתנור כל השנה היא אחד האתגרים הקשים של ערב פסח. סנו פורטה פלוס הופך את האתגר הכמעט בלתי אפשרי למשימה פשוטה ומיועד לניקוי לכלוך קשה ושומן שרוף מתנורים, תבניות, סירים ועוד. סנו פורטה פלוס הינו קצף בריכוז גבוה להסרת שומן ולכלוך שרוף, ללא צורך בחימום. לסנו פורטה פלוס מתז קצף מיוחד עם פקק ביטחון חסין פתיחה על ידי ילדים, לביטחון מקסימלי בתוך הבית. יש להשתמש בכפפות גומי בזמן הניקוי עם המוצר. סנו פורטה פלוס מאושר לפסח באישור בד"ץ העדה החרדית.

סנו מסיר עובש

ערב פסח זה בדיוק הזמן לטפל בעובש שהצטבר בפינות המועדות בבית. בסדרת סנו מסיר עובש 2 מוצרים מנצחים: סנו מסיר עובש באריזת XL – מתז נוח לניקוי משטחים גדולים, אידיאלי לטיפול במשטחים עם בעיות רטיבות, ובתוספת אקונמיקה. סנו מסיר עובש לחדר האמבטיה – מוצר ייעודי לחדרי הרחצה. מסיר ביעילות כתמי עובש ושאריות סבון, ומתאים במיוחד לניקוי אמבטיות, כיורים, אסלות, אריחי חרסינה וקרמיקה, וילונות פלסטיק ועוד.

סנו נירוסטה

כשאתם מנקים את משטחי המטבח, כדאי שתכירו את סנו נירוסטה – לניקוי והברקה של משטחי נירוסטה, כרום, ניקל, פלדה ומשטחים אחרים, שמשאיר על המשטח שכבת מגן. מוצר נוסף בסדרה הוא סנו נירוסטה במתז לניקוי והברקה – מסיר כתמים וטביעות אצבע, יוצר שכבת מגן מבריקה ומתאים גם למשטחי כרום, ניקל ועוד.

להשיג ברשתות השיווק ובאתר 'סנו עד הבית': www.shop.sano.co.il

סנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד