ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
אכזבה גדולה

מדינה בקריסה: בוטל כינוס בחורי הישיבות באצטדיון

מאחורי הקלעים: עוד קודם לעצירת הרפורמה חשש לשיבושים בניהול האירוע ברמת גן כאשר המדינה בשביתה מלאה, כולל רכבות ואוטובוסים. כל הפרטים על הביטול והכסף שיוחזר לבחורים שרכשו כרטיסים

מדינה בקריסה: בוטל כינוס בחורי הישיבות באצטדיון
בחורי ישיבות ואברכים צילום: שוקי לרר

הכנס ההיסטורי שתוכנן להתקיים ביום חמישי הקרוב באצטדיון רמת גן בהשתתפות 20,000 בחורי ישיבות בראשות מרנן ורבנן ובראשות מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין נדחה לעת עתה. 

המארגנים הסבירו כי לאור המצב הקטסטרופלי במדינה והשביתה המלאה במשק. ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאחורי הקלעים של ביטול הכנס לבחורי הישיבות עומד חשש ממשי לביטול אספקת ציוד מטעם ספקי האצטדיון וכן קשיים בשינוע הרבבות לאצטדיון לאור שביתת הרכבות וכוונה של חברות אוטובוסים להצטרף לשביתה.

ההחלטה התקבלה הבוקר לאחר הודעת יו"ר ההסתדרות על שביתה מלאה במדינה ועצירת הטיסות, מארגני האירוע הבינו כי יהיה בלתי אפשרי בעליל לארגן אירוע בסדר גודל שכזה באצטדיון במרכז הארץ תוך שינוע רבבות ואספקת ציוד הפקה כאשר המדינה מושבתת באופן מוחלט וכן חשש כבד להפגנות שיתקיימו בכניסות לאצטדיון בכדי למנוע מהכינוס להתקיים.

אכזבה גדולה בקרב רבבות בחורי הישיבות שתכננו להגיע ביום חמישי הקרוב ולהשתתף בכנס ההיסטורי, על דעת מרנן ורבנן הוחלט על דחייה והחזרת הכסף לרוכשי הכרטיסים, בתקווה כי בקרוב יהיה ניתן להכריז על מועד חדש לקיום האירוע.

ביטול האירוע ודחייתו גרר ביטול של ענקי המוזיקה החסידית. הכוללת את מקהלת היוקרה "נשמה", המלחין והבעל מנגן ר' בנצי שטיין, אמן הרגש ר' משה דוד וייסמנדל ר' יענקי דסקל ור' משה צבי וינטרוב. 

לאירוע הולחן שיר "אשריך בעולם הזה בחיי התורה תורה הקדושה לגיונו של מלך אשרינו אשרינו בחיי התורה עמלנו", שהולחן על ידי הבעל מנגן ר' בנצי שטיין בהפקת משה הלפרין. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הרב גרשון אדלשטיין כינוס הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד