י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סרבנות מימין

איש חיל האוויר: "אל תפחדו מהטייסים, אין להם דם כחול"

טכנאי מטוסים, תקף את מחאת טייסי המילואים: "אמרתם לי 'אתה הטכנאי שהיית ער 24 שעות בשבילנו, הפתק שלך לא שווה כלום'". הוא אמר ברדיו 103FM "אני לא עושה מילואים במדינה שלא מכבדת אותי"

איש חיל האוויר: "אל תפחדו מהטייסים, אין להם דם כחול"
מטוסים של חיל האוויר האמריקני צילום: unsplash

מאזין שעלה לשידור ברדיו 103FM אצל אראל סג"ל, סיפר כי הוא טכנאי מטוסים, וחשף כי הוא זומן למילואים ביום ראשון הקרוב: "בלי שאני מגיע יום ראשון למילואים, אין מי שיניע את המטוס, אני קורא לי ולכל החברים שלי דרג א', דרג ב', תפסיקו לעשות דברים בשביל הטייסים. נראה להם שהכוח הוא לא אצלם, הכוח הוא אצל מי שמחבר את המצבר. 95 אחוז מהטכנאים, מהפועלים השחורים ששמים גריז על המטוס שיוכל להמריא, אנחנו נפסיק לשרת, אני יום ראשון לא אגיע. אני לא עושה מילואים במדינה שלא מכבדת אותי".

"אני מודיע, אני לא אגע במפתח ששייך לחיל האוויר", אמר, והדגיש: "אל תבלבלו לנו את השכל, מיליון טייסים לא יודעים להפעיל שום מטוס. אתם הטייסים, שרפתם את המדינה מבפנים ברגע שהכנסתם את צה"ל. אמרתם לי 'אתה הטכנאי שהיית ער 24 שעות בשבילנו, הפתק שלך לא שווה כלום'".

"אני שומע אותך ויש לי דמעות בעיניים, לאן הגענו?" אמר סג"ל, והוסיף: "אני מבקש ממך לחזור בך. בוא לא נהיה כמוהם, בוא תהיה אציל נפש".

"אנחנו לא אנשים שקופים יותר, אני אומר לכל חברי הטכני בחיל האוויר, אל תפחדו מהטייסים, אין להם דם כחול", סיכם המאזין בסוף השיחה.

חיל האויר טכנאי הרפורמה המשפטית רדיו 103 אראל סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד