כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
לאחר עמל בזמן חורף

סיום זמן בתורת זאב: חידושי תורה של הסוגיות הסבוכות

בישיבת 'תורת זאב' בבית שמש סיימו את זמן חורף עם הוצאת ספר חידושי תורה של סיכומי הסוגיות הסבוכות במסכת כתובות. ראש הישיבה הגר"ב סולובייצ'יק: "בפעם הבאה שילמד עוד פעם את הסוגיא שכתב עליה, יראה כי הוא התקדם מאוד בלימוד בעומק הסוגיא ובהבנתה"

סיום זמן בתורת זאב: חידושי תורה של הסוגיות הסבוכות
הוצאת חידו"ת בישיבת תורת זאב צילום: באדיבות המצלם

התרגשות גדולה בקרב בני העלייה בישיבת תורת זאב (סולובייצ'יק) בבית שמש, כאשר עם סיום זמן חורף עשרות מבני הישיבה זכו והצליחו לסיים את הזמן עם סיפוק עצום כאשר זכו להוציא ספר חידושי תורה ובו מאות עמודים של חבורות וסימנים על הסוגיות הסבוכות במסכת כתובת שנלמדה בזמן חורף בישיבה.

הקלדת החידושי תורה והבאתם לדפוס הונפקו לבחורים ע"י היישבה במסגרת הארגון "כתבם על לוח" שנפתח בפנים הישיבה ע"י ראש הישיבה ובעידודו כדי לעודד ולהמריץ את נושא הכתיבה וסיכום הסוגיות בכתב.

כאמור עשרות הבחורים שעלתה בידם והספיקו להוציא קונטרס עד סוף הזמן, התכנסו לאירוע הוקרה והאדרה תחת שולחנות ערוכים, יחד עם ראשי ורבני הישיבה שליט"א, כאשר במהלך האירוע קיבלו הבחורים את הקובץ עליו עמלו חודשים ארוכים של זמן חורף.

במהלך הדרשה הנלהבת אותה נשא ראש הישיבה הגאון רבי ברוך סולובייצ'יק אמר כי "בחור שכותב, מעבר לזה שהדברים יוצאים ברורים בשעת מעשה, בפעם הבאה שילמד עוד פעם את הסוגיא שכתב עליה, יראה כי הוא התקדם מאוד בלימוד בעומק הסוגיא ובהבנתה".

 

תורת זאב הרב ברוך סולובייצ'יק חידושי תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד