כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
עשרות טיסות הערב והלילה

אחרי עצירת החקיקה: בנתב"ג מנסים לחזור לשגרה

ברשות שדות התעופה הודיעו הערב על חזרה לשגרה אחרי השביתה הפתאומית היום שעיכבה עשרות אלפי נוסעים, למרות זאת הפקק בנתב"ג יימשך הרבה זמן. 35 טיסות בוטלו לחלוטין היום, כמעט 40 טיסות עוכבו

אחרי עצירת החקיקה: בנתב"ג מנסים לחזור לשגרה
נתב"ג צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בשדה התעופה ע"ש בן גוריון מנסים לחזור הערב (שני) לשגרה אחרי שביתה של כמה שעות שגרמה לביטול עשרות טיסות ולדחייתן של עשרות נוספות.

מדוברות רשות שדות התעופה נמסר: "בשעה זו אנחנו פועלים להחזיר את לוח הטיסות לפעילות שגרתית ולהוציא את כל המטוסים והנוסעים הנמצאים בנתב"ג על פי האילוצים בעולם. 16 טיסות מתוכננות להמריא עד חצות. ומחצות עד סגירת הלילה בשעה 01:40 עוד 16 טיסות".

"אנחנו מאפשרים לחברות התעופה להוסיף טיסות ללוח הטיסות והמראות החל מחר על פי בקשתם. אנו קוראים לציבור לבדוק בחברות התעופה את טיסתם הערב והלילה אנחנו מודים לציבור הנוסעים על הסבלנות והסובלנות".

לוח הטיסות היום בנתב"ג. צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90.

מחברת אל על נמסר: "עם קבלת ההחלטה על סיום השביתה אנו פועלים על מנת לתת מענה מהיר לייצוב לוח הטיסות. בשלב זה אנו יכולים לעדכן כי הלילה תצאנה כמתוכנן כל הטיסות ליעדים הבאים: כל יעדי ארה״ב, תאילנד- בנגקוק ופוקט, יוהנסבורג, סלוניקי, בוקרשט, וינה, טיביליסי".

עוד הוסיפו באל על: "כמו כן כל הטיסות מחר תצאנה לפי לוחות הזמנים המתוכננים. מומלץ להקדים ולהגיע לשדה כשלוש שעות לפני הטיסה. בנוסף אנו פועלים לתגבור לוח הטיסות מחר, על מנת לתת מענה לטיסות שבוטלו היום ,נעדכן בנושא זה בהמשך. אנו מודים ללקוחותינו על ההבנה והסובלנות שגילו במהלך היום ואנו מתנצלים על אי הנעימות".

נתב"ג רשות שדות התעופה שדה התעופה בן גוריון חזרה לשגרה שביתה כללית שביתה פתאומית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד