כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בריטניה וארה"ב מגיבים

הבית הלבן: "מברכים על הפסקה ברפורמה המשפטית"

הבית הלבן בירך על המהלך של נתניהו להשהות "תוכניות שנויות במחלוקת לשינוי מערכת המשפט". בהודעה נאמר: "יש לבצע שינויים עם הבסיס הרחב ביותר האפשרי של תמיכה עממית". גם בריטניה בירכה על החלטתו של נתניהו לדחות את הרפורמה המשפטית  

הבית הלבן: "מברכים על הפסקה ברפורמה המשפטית"
ג'ו ביידן צילום: דוברות נשיא אוקראינה

הבית הלבן בירך על דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להשהות "תוכניות שנויות במחלוקת לשינוי מערכת המשפט". "אנו מברכים על ההכרזה הזו כהזדמנות ליצור זמן ומרחב נוסף לפשרה", אמרה מזכירת העיתונות קארין ז'אן-פייר. "פשרה היא בדיוק מה שאנחנו קוראים לו".

היא הוסיפה: "חברות דמוקרטיות מתחזקות על ידי בלמים ואיזונים, ויש לבצע שינויים מהותיים בשיטה דמוקרטית עם הבסיס הרחב ביותר האפשרי של תמיכה עממית, אנו ממשיכים להפציר בתוקף במנהיגים ישראלים למצוא פשרה בהקדם האפשרי", אמרה. "אנחנו מאמינים שזו הדרך הטובה ביותר קדימה עבור ישראל וכל אזרחיה למצוא את הפשרה הזו".

גם בריטניה בירכה על החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לדחות את הרפורמה המשפטית: "זה חיוני שהערכים הדמוקרטיים המשותפים העומדים בבסיס מערכת היחסים יישמרו", אמר שר החוץ ג'יימס קלברלי בהצהרה, הוא הוסיף: "כך תישמר מערכת איתנה של איזונים ובלמים, אנו קוראים לכל הצדדים למצוא בסיס משותף ולחפש פשרה ארוכת טווח לנושא רגיש זה".

 

הבית הלבן הרפורמה המשפטית בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד