כ"ב אייר התשפ"ד
30.05.2024
לפני נתניהו

ראש הממשלה לשעבר נפגש עם מנהיג האמירויות

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נועד עם מנהיג איחוד האמירויות השייח מוחמד בן זיאד בארמונו שבאבו דאבי. ביקור זה מגיע בעוד ראש ממשלת ישראל הנוכחי נתניהו טרם קיבל הזמנה לבקר באמירויות, על אף שאמר לפני מספר חודשים כי זה יהיה הביקור המדיני הראשון שירצה לקיים

ראש הממשלה לשעבר נפגש עם מנהיג האמירויות
בנט בביקור באיחוד האמירויות צילום: באדיבות המצלם

בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו, עדיין לא ביקר באיחוד האמירויות מאז נחתמו הסכמי אברהם בבית הלבן, ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נפגש עם מנהיג איחוד האמירויות השייח מוחמד בן זיאד בארמונו שבאבו דאבי. השניים דנו בדרכים לחיזוק שיתוף הפעולה בין שתי המדינות.

מטעמו של ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט נמסר: "ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט פגש את מנהיג האמירויות השייח מוחמד בן זיאד, בארמונו באבו דאבי. השניים דיברו על חיזוק שיתוף הפעולה בין שתי המדינות, במיוחד בתקופה מורכבת זו".

במהלך היום קיים ראש הממשלה לשעבר בנט סדרה של חמש פגישות עם ראשי הממשל והכלכלה האמירתים, בין השאר עם השייח חלדון אל מובארק, מנכ"ל מובאדלה, ושייח חמד בן זאיד אאל נהיאן, חבר המועצה המבצעת של אבו דאבי, על מנת להמשיך את תנופת העשייה של שתי המדינות.

ביקור זה מגיע כאמור כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם הוזמן לביקור רשמי באמירויות, אחרי שביקורו נדחה בעקבות עלייתו של השר בן גביר להר הבית בראשית כהונתה של הממשלה.

אתמול נחתם הסכם המכס עם איחוד האמירויות במעמד ראש הממשלה, שר החוץ אלי כהן ושגריר איחוד האמירויות המהווה את השלב האחרון בהסכם הסחר שיוריד את המכסים על כ-96% מהמוצרים, יוריד את יוקר המחייה וייצור מקומות עבודה חדשים בישראל.

איחוד האמירויות נפתלי בנט ראש הממשלה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד