כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
'גמד' ו'שטן'

חייהם בסכנה: ההקלטה הודלפה ומקורביו של פוטין הובכו

מקורבים של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הובכו לאחר שבשיחה שהודלפה נשמעים השניים מכנים אותו 'גמד' ו'שטן'. פרחאד אחמדוב, אוליגרך וסנאטור לשעבר, ויוסיף פריגוז'ין, מפיק מוזיקלי ידוע, תומכים בפומבי בפוטין - אך בשיחת טלפון שהודלפה הם לעגו לנשיא רוסיה. עכשיו חייהם בסכנה

חייהם בסכנה: ההקלטה הודלפה ומקורביו של פוטין הובכו

שני בעלי ברית כביכול של ולדימיר פוטין נתפסו בשיחת טלפון שהודלפה כשהם מכנים את הרודן הרוסי "גמד" וממתגים אותו "שטן". השניים הם האוליגרך והסנאטור לשעבר פרקאד אחמדוב והמפיק המוזיקלי יוסיף פריגוז'ין תומכים בפומבי בפומבי ובפלישה שלו לאוקראינה. סביר להניח שהם נמצאים בסכנת חיים, אחרי שכל מי שהעז לצאת נגד פוטין מצא את מותו בנסיבות עלומות.

בשיחה בת 30 דקות הם מתחו עליו ביקורת, הם גם טענו ששר ההגנה שלו, סרגיי שויגו, ומקורבו איש המודיעין דמיטרי מדבדב מתחו עליו ביקורת. פריגוז'ין, בן 53, טען שההקלטה שפורסמה באוקראינה היא "מזויפת", אבל מי שמכיר את שני הגברים מתעקשים שהיא אמיתית. קול שנשמע כמו אחמדוב, בן 67, אמר ברמקול שפוטין "לא שם על שום דבר, הוא לא שם על המולדת - הוא שטן". כך מדווח ה'דיילי מירור'.

בשיחת הטלפון המיליארדר פריגוז'ין משווה את פוטין לגמד, באומרו: "גם הוא [פוטין] והשני [דמיטרי מדבדב, נשיא לשעבר, כיום סגן ראש מועצת הביטחון הרוסית] מלאים בחוסר ביטחון. "הם ליליפוטים, קטנטנים, מלאים בחוסר ביטחון. כולם שונאים, שונאים אותם. והשאלה היא, מתי תסתיים המלחמה הזו? ובמה לעזאזל היא תסתיים? ואיך לעזאזל נפתור את הכל אחרי שהיא תסתיים?".

הקול שנשמע זהה לפריגוז'ין אומר בשיחה שהאליטה "מאשימה את שר ההגנה הרוסי סרגיי שויגו בכל דבר". הקול ממשיך: "לא נשאר אחד טוב, פוטין נהג לומר שהצבא הוא הדבר המרכזי, והתברר שגם אין צבא, פוטין האמין שיש לו מכונת לחימה מוכשרת, אבל המעגל שלו הטעה אותו, הם רימו אותו, הם הוליכו אותו שולל", אמר.

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה הדלפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד