י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הרשת חיבקה

חולה הסרטן ריגש: התור שלי בוטל בגלל השביתה

שביתת הרופאים השפיעה אמש על לא מעט חולים קשים שנקבעו להם תורים חודשים רבים לפני כן וציפו לבדיקות וטיפולים חיוניים כדי להיאבק במחלתם הקשה. אחד מהם הוא שי מגבעת שמואל, חולה סרטן ל"ע שריגש רבבות כשסיפר על ביטול התור שלו, אך כעבור שעות עדכן כי נקבע לו תור להיום

חולה הסרטן ריגש: התור שלי בוטל בגלל השביתה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שי שלומאי, תושב גבעת שמואל, ריגש אתמול (שני) רבבות בני אדם, כאשר סיפר בפוסט בפייסבוק על כך שבעקבות השביתה הפתאומית שבה נקטו הרופאים, התור שלו ציפה כמה חודשים יידחה כי קיבל טלפון מבית החולים כי התור שלו בוטל.

וכך כתב שלומאי: "הי חבר'ה, אהלן לכל המפגינים צחי הנפש, שלום לרופאים שדואגים למטופלים באחרית הימים. יש לי סרטן. כימו, הקרנות וכל השפע הזה. התקשרו אליי עכשיו, לא משנה מאיזה בית חולים ידוע, להודיע שבגלל השביתה המוצדקת לדעת חלקים פה, בדיקת MRI שאמורה להתבצע הערב ואני מחכה לה חודשים נדחתה לסוף מאי".

"מה זה אומר?", הסביר שי, "שאין לי יכולת לקבל כרגע טיפול. נאדה. כי אי אפשר לבצע ניתוח בלי תוצאות של הבדיקה. כי האונקולוגית לא יכולה להגיד לי אם הגבתי לטיפול עד עכשיו או שדווקא צמחו להן גרורות חס וחלילה. הכל יידחה עכשיו עוד חודשיים. ואני בזמן הזה אשב ואמתין, אולי נטפליקס יעלו איזו סדרה טובה בקרוב".

אילוסטרציה. צילום: אנספלש.

"אז ההסתדרות הרפואית, מגיני ה'דמוקרטיה', רציתי להגיד לכם שאתם עם ישראל היפה! אתם אלה שלוקחים פה אחריות ומצילים אותנו! תודה תודה תודה!!! מוזמנים לשתף ולהפיץ כדי שאנשים יראו את כל הטוב הזה שהמוחים מספקים לנו. שי, המרכז הרפואי שיבא תל השומר".

כעבור שעות של תגובות רבות מעוררות רחמים וניסיונות לסייע בעניין, עדכן שי שלומאי את הפוסט שלו בפייסבוק וכתב: "התקשרו אליי מבית החולים ונקבע לי תור למחר בצהריים (כלומר להיום). אין לתאר את התחושה שקיבלתי מכל האנשים שאני מכיר ולא מכיר שניסו לעזור ולסייע. תודה רבה לכולכם! וגם תודה רבה לבית החולים ולכל צוות המערך האונקולוגי ושלוחותיו על הטיפול המסור והאכפתי לאורך השנה האחרונה".

נאחל לו כולנו רפואה שלימה ומהירה ושיסיר ה' כל מחלה מקרבנו.

חולה סרטן MRI תור שביתה פתאומית שביתה כללית הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד