א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

שניצל תירס ארוחה בריאה לילדים

התרבות המערבית שהפכה לתרבות צריכה גדולה מכפי שבני האדם יכולים לתפוס החל מהמהפכה התעשייתית הפכה את החיים שלנו למאוד נוחים, אך הדבר אינו בהכרח חיובי. למעשה, בעידן בו אוכל מהיר נגיש, מהיר וזול וכן גם מרבית העבודות הן בישיבה לצד עלייתם של המסכים, אין ספק כי הסיבות מאחורי קצב העלייה המסחרר של אלו אשר נמצאים תחת מצב של השמנת יתר ברורות כשמש

שניצל תירס ארוחה בריאה לילדים
שניצל תירס צילום: FREEPIK

מרבית ההורים רוצים לוודא כי הם נותנים את הטוב ביותר שניתן עבור הילדים שלהם שכן, כאשר מדובר במשפחה תקינה ובריאה הילדים הם כל עולמם של ההורים. אולם, הורים רבים אינם מספקים תזונה בריאה ועשירה לילדיהם ובכך מקנים להם הרגלי אכילה שאינם בריאים ואף עלולים לפגוע בבריאותם במידה מסוימת בגילאים מאוחרים יותר. זאת בעוד שמרבית ההורים אינם מודעים לנזק הפוטנציאלי שטמון בהרגלי אכילה לקויים בקרב ילדים והדבר נעשה בתום לב. כמו כן, חשוב לציין כי התזונה של הילדים היא דבר קריטי לכל דבר ועניין ועל כן, מוטב שתדעו כיצד להרגיל את ילדכם לאכול נכון מאחר והדבר יתרום לו רבות בהמשך חייו. עם זאת, הורים רבים שכן הפכו מודעים לדבר לא בהכרח יודעים כיצד להקנות לילדים שלהם הרגלי אכילה נכונים, ככל הנראה מכיוון שמרבית המידע בנושא אינו נגיש ואף גם מבלבל. על כן, החלטנו לרכז עבורכם בכתבה הבאה את מרבית המידע החשוב בנושא תזונה נכונה לילדים, כאשר שניצל תירס טבעול היא אחת הדוגמאות הטובות ביותר לארוחה מזינה וטעימה.

החשיבות מאחורי תזונה נכונה

התרבות המערבית שהפכה לתרבות צריכה גדולה מכפי שבני האדם יכולים לתפוס החל מהמהפכה התעשייתית הפכה את החיים שלנו למאוד נוחים, אך הדבר אינו בהכרח חיובי. למעשה, בעידן בו אוכל מהיר נגיש, מהיר וזול וכן גם מרבית העבודות הן בישיבה לצד עלייתם של המסכים, אין ספק כי הסיבות מאחורי קצב העלייה המסחרר של אלו אשר נמצאים תחת מצב של השמנת יתר ברורות כשמש. כמו כן, חשוב לציין שהדבר מחלחל גם לילדים שכן, השמנת יתר בקרב ילדים נמצאת במגמת עלייה גם כן. הדרך להיאבק בהשמנת יתר בקרב ילדים היא לספק להם תזונה נכונה וללמד אותם ולהרגיל אותם להרגלי אכילה נכונים, זאת בעוד כי פעילות גופנית נחשבת לחשובה לא פחות. כמו כן, חשוב לציין כי השמנת יתר מעלה את הסיכון לסוכרת נעורים וזו יכולה לגרור עימה עוד מחלות רבות בהמשך השנים, בעוד שהרגלי אכילה אשר הושרשו לאדם עוד מנעוריו נחשבים למאוד קשים להפסקה. על כן, ראוי לציין כי לקיחת עמדה פעילה למען חינוך בריא ונכון עבור כל הקשור בתזונה ואורח חיים בריא בשביל הילד שלכם אינה המלצה, אלא מדובר בחובה של ממש.

איך דואגים לתזונה נכונה לילד?

בעת בה אנו מדברים על תזונה נכונה בקרב ילדים, חשוב לפני הכל לציין כי הרגלי השינה והרגלי הפעילות הגופנית חשובים לא פחות. לכן, וודאו כי הילד שלכם מקבל לפחות 7-8 שעות שינה בלילה ונחשב לילד פעיל יחסית לתקופת המסכים בה אנו נמצאים. כמו כן, ראוי לציין כי שינה צריכה להיות איכותית, מה שתוכלו ליישם על ידי הרגלים פשוטים כמו כיבוי כל המסכים עד שעה לפני השינה והקפדה על סיום הארוחות והשתייה לאותו יום עד שעתיים לפני השינה. כאשר מדובר על תזונה נכונה לילדים, מרבית האנשים נרתעים מהנושא, מאחר והם סבורים כי מאכלים שנחשבים "בריאים" אינם טעימים ואינם מושכים ילדים. ובכן, ההפך הוא הנכון. אוכל שנחשב בריא לילדים אמור להיות עם סיבים תזונתיים, ויטמינים וכמות חלבון מספקת, אותם תוכלו למצוא בהמון מאכלים שילדים אוהבים. לדוגמא, שניצל תירס טבעול נחשב לארוחה מאוד פופולרית ואהובה בקרב ילדים ולמעשה, מדובר בארוחה שכוללת את כל הנתונים החשובים אשר נמנו. יתר על כן, כאשר אתם מנסים לסגל הרגלי אכילה בריאים עבור הילד שלכם, חשוב לציין כי המינון הוא המפתח. כלומר, מותר לאכול הכל, רק במידה הנכונה, זאת בעוד כי יש להקפיד שהאוכל הבריא והמזין יהיה עיקר התזונה ולא ממתקים וחטיפים.

היתרונות של תזונה נכונה לילדים

הקניית הרגלי אכילה נכונים עבור ילדים מביאה איתה שלל יתרונות, יתרונות שאינם רק מסתכמים בטעם האהוב של שניצל תירס טבעול. למעשה, בעת בה אתם מקנים לילדכם תזונה נכונה, אתם תורמים לו משמעותית להמשכיות החיים שלו ואף גם להצלחה שלו כתלמיד בבית הספר ובמסגרות השונות. על כן, ילדים שסובלים מהפרעות קשב יוכלו להרגיש ביתרונות משמעותיים בדרכי ההתמודדות עם ההפרעה, זאת מאחר ותזונה נכונה לצד אורח חיים פעיל נמצאו כיעילים משמעותית באשר לתפקוד המוח ופרודוקטיביות בילדים. נוסף על כך, הרגלי תזונה נכונים יכולים לעזור לילדים עם הדימוי העצמי שלהם. יתר על כן, ההתפתחות של הילדים מושפעת ישירות מהתזונה שלהם, זאת מאחר ותזונה עשירה בחלבון ובכל הויטמינים הדרושים להתפתחות תקינה של הילדים יכולה לעזור להם להוציא את המיטב מהפוטנציאל הגנטי שלהם. לכן, במידה ולא ראיתם קודם לכן את התועלת האדירה שטמונה בהרגלת הילדים שלכם לאורח חיים בריא שכולל גם תזונה נכונה, אנו ממליצים לכם בחום עוד היום להתחיל בצעד הראשוני לביצוע הדבר, מאחר ומדובר בהשקעה לכל דבר ועניין בבריאות הילד שלכם.

למה דווקא שניצל תירס טבעול?

בעוד ששניצל תירס טבעול נחשב לאחת הארוחות המומלצות ביותר עבור ילדים, במיוחד בעקבות העובדה כי מדובר בארוחה טעימה שמרבית הילדים מאוד אוהבים בנוסף ליתרונות הבריאותיים שלה, חשוב לציין שקיימים עוד מספר סיבות מדוע מדובר בארוחה כה מומלצת. לדוגמא, שניצל תירס טבעול נחשב למאוד קל להכנה, מאחר וכל מה שעליכם לעשות הוא לחמם אותו ולהגיש אותו עם תוספת הולמת, זאת בעוד כי התוספת המומלצת ביותר היא אורז מאחר והוא גם נחשב לבריא ומאוד משביע. יתר על כן, ראוי לציין כי מרבית מוצרי שניצל תירס טבעול נחשבים למוצר ללא אלרגנים, דבר אשר נחשב מעולה עבור אלו הסובלים מאלרגיות שכן, כעת גם הם יוכלו ליהנות מהארוחה הטעימה והמזינה ללא כל חשש שהדבר יושפע מהאלרגיות שלהם.

טבעול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד