כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פסח כבני מלכים מבית 'גולדיס'

גולדיס מציגה: תפריט פסח עשיר ומיוחד  שמכיל חידושים קולינריים מפתיעים ● בתפריט מבחר קטגוריות להרכבת תפריט חג מושלם במעטפת מוקפדת ועשירה כמיטב המסורת של 'גולדיס' ● זריזים מקדימין להזמין

פסח כבני מלכים מבית 'גולדיס'
גולדיס פסח צילום: יח"צ

מעדניית גולדיס מלווה את גלגל השנה היהודי, החל באוכל יהודי מסורתי מידי יום ויום ומידי שבת בשבתו, וכלה בתפריט ייחודי מותאם לכל חג וחג על מאפייניו הייחודיים. לקראת פסח, גולדיס' גאה להגיש כמידי שנה - תפריט פסח מורחב, והשנה - עם חידושים קולינריים ועשירים כיאה לבני מלכים. על המלאכה מנצחים הצוות המיתולוגי שף משה קצ'וקי ור' משה גולדיס, שיחד מרכיבים חגיגה קולינרית כמיטב המסורת של גולדיס'.

גולדיס מציעה חבילת 'ליל הסדר' מושלמת המכילה את מגוון המרכיבים של הקערה וסעודת ליל הסדר בהרכבה אישית המותאמת לטעמכם האישי ולמספר המסובים על שולחן החג שלכם, בנוסף לתפריט הרחב המתאים לכל יום מימות חול המועד, שבת ושביעי של פסח.

תפריט פסח של גולדיס' שם את סעודות החג במקום המרכזי הראוי להם כסעודות בני מלכים. מעבר לקערת ליל הסדר המסורתית שכוללת את כל הרכיבים הדרושים, מציגה גולדיס תפריט עשיר ומגוון של סלטים, דגים, מנות ביניים, מנות עיקריות, תוספות, פשטידות ומאפים, מרקים, ולקינוח - מחלקת קונדיטוריה מתוקה ועשירה במיוחד. מלבד המפרט העצום בהיקפו תופתעו לגלות חידושים קולינריים מרשימים מכל בחינה, כדוגמת קוגל אטריות פסחי להפליא, ומגוון מיוחד של עוגות קונדיטוריה בטעם משובח בעל ארומה פסחית מיוחדת. במחלקת המיוחדים לפסח תמצאו שלל הפתעות כעוגיות, פסטות פסחיות, ועוד תוספות שהופכות את החג לעשיר במיוחד.

תפריט הפסח של גולדיס' כשר למהדרין בכשרות חוג חתם סופר בני ברק. כל הבשרים והעופות בכשרות בד"ץ עדה החרדית, ללא חשש קטניות ושרויה.

גולדיס' מזמינה את הזריזים להקדים הזמנותיהם, ולהתכונן לפסח בראש שקט כבר מעתה. מוקד ההזמנות פתוח לקהל הלקוחות - שגם בפסח, לא מוותרים על איכות קולינרית בכשרות מהודרת.

ההזמנות יסגרו ביום ראשון יא' ניסן (02/04/2023) בשעה 22:00 או עד גמר המלאי.

להזמנות: באתר - goldys.co.il  או בטלפון - 02-6200100.

סניפי גולדיס; ירושלים – רחוב עזרת תורה 18, בני ברק – רחוב מצדה 9, מתחם ב.ס.ר.     

גולדיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד