כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"אין ציפייה לירידת מחירי הדיור בטווח הארוך"

את הדברים אמר איש העסקים ר' שמחה גריידינגר, יו"ר ובעלים של קבוצת 'נתיב – יזמות ופיתוח נדל"ן, באירוע השקת משרדי הקבוצה החדשים. בטקס ההשקה וחנוכת המשרדים החדשים השתתפו ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין ועשרות אנשי עסקים, בכירי ענף הבנקאות ואישי ציבור. רה"ע בני ברק: " אתם חלק בלתי נפרד מהצלחת העיר והישגיה"

"אין ציפייה לירידת מחירי הדיור בטווח הארוך"
נתיב פיתוח צילום: יוסי רוזנבוים

קבוצת 'נתיב - יזמות ופיתוח נדל"ן' חנכה את משרדיה החדשים שבמגדלי LYFE בבני ברק באירוע חגיגי בהשתתפות עשרות אורחים. בין הנוכחים בטקס ההשקה וחנוכת המשרדים החדשים השתתפו אנשי עסקים מובילים, בכירי ענף הבנקאות, יזמי נדל"ן ואישי ציבור. המשרדים החדשים מהווים נקודת ציון חשובה בדברי ימי הקבוצה, הפועלת מעל שלושה עשורים בתחומי היזמות והבנייה. אחרי שבנתה אלפי יח"ד והובילה פרויקטים בהיקפי ענק ברחבי הארץ, גם החברה משתכנת עתה בביתה החדש ממנו היא תנוהל ותוציא לפועל מיזמים נוספים בתחומי הבינוי.

במהלך האירוע נשא דברים יו"ר הקבוצה והבעלים שלה, איש העסקים ר' שמחה גריידינגר, שהודה לנוכחים על השתתפותם והתייחס לנושאים האקטואליים בתחום הנדל"ן. "גם בתקופה של האטה אנחנו ממשיכים קדימה עם פרויקטים משמעותיים ברחבי הארץ", הוא אמר. "אין לדעתי ציפייה לירידת מחירי הדיור בטווח הארוך, ולכן אנו מחויבים להמשיך לקדם בנייה בהיקפים גדולים כדי להגדיל את ההיצע ולספק קורת גג למשפחות. האירוע היום הוא המשך של הדרך הארוכה שעשינו עד היום לאורך שלושה עשורים, אך גם התחלה של דרך חדשה. זו רק ההתחלה ומכאן רק נלך ונתעצם בעזרת השם".

נתיב פיתוח • קרדיט: יוסי רוזנבוים

לאורך האירוע הוצגו המשרדים החדשים והמפוארים בפני המשתתפים, וכן החלה כתיבת ספר תורה להמשך הצלחת הקבוצה וכאות להתחלה החדשה שתביא עמה ברכה. בטקס ההשקה השתתף ראש העיר בני ברק, הרב אברהם רובינשטיין, שאף נשא דברים ואמר כי "קבוצת נתיב עושה פעילות חשובה שמקדמת את העיר ומספקת קורת גג למשפחות רבות. אתם חלק בלתי נפרד מהצלחת העיר והישגיה"".

קבוצת 'נתיב – יזמות ופיתוח נדל"ן' הינה מהקבוצות הבולטות בתחום הבינוי והיזמות. מעל שלושה עשורים שהקבוצה פעילה בענף הנדל"ן, במהלכן בנתה אלפי יח"ד ברחבי הארץ בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כיום בונה הקבוצה ברחבי הארץ ופעילה באינטנסיביות בבית שמש, שם היא מקדמת בימים אלה בנייתן של מאות יח"ד והקמתה של שכונת רמה ד-5 במלואה יחד עם חברת שפיר.

בנוסף, היא מקדמת פרויקטים רבים הנמצאים בשלב שיווק המאפשרים אכלוס מיידי ברמת בית שמש ד-3 וד-4, וכן פרויקט גדול של כ-130 יח"ד בשכונת נווה שמיר בבית שמש, המציע מגורי יוקרה בסמיכות למתחם סוהו וכבר עומד לקראת שיווק בשבועות הקרובים. במקביל מקדמת הקבוצה פרויקטים רבים של התחדשות עירונית, וכך גם פרויקטים יזמיים שלא במסגרת התחדשות עירונית, כאשר רק בשנה האחרונה היא זכתה בחמישה מכרזים לבניית 1,222 יח"ד חדשות בראשון לציון, אופקים, גבעת שמואל, יהוד מונסון ובמועצה המקומית קדימה צורן.

 

נתיב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד