כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

איך התגעגענו: הכפכפים חוזרים, ואלו הדגמים היפים ביותר

הו, כמה חיכינו שהשמיים יתבהרו, השמש תצא לה ונוכל לחזור לסגנון הנעליים האהוב עלינו - כפכפים. אם פעם כפכפים היו שמורים לבית, היום ההיצע ענק, הסגנונות מרובים והבחירה קשה. אבל זה לחלוטין אתגר שאנחנו מוכנות לקחת על עצמנו, ובשמחה רבה

איך התגעגענו: הכפכפים חוזרים, ואלו הדגמים היפים ביותר
מגוון נעליים רחב בשופרא צילום: שופרא

לכבוד עונת אביב-קיץ החדשה, הכפכפים קיבלו על עצמם שלל טרנדים, צבעים וגבהים. מכפכפים שטוחים ויומיומיים, דרך כפכפי פלטפורמה כיפיים ועד כפכפים סגורים מקדימה ועם עקב גבוה - הם ילוו אותנו בכל שעה ביום ולכל מאורע שנלך אליו. אז מה מתאים למה ואיך בוחרים את הזוג המנצח? כדי לעשות סדר בדברים חברנו לשופרא שהביאה העונה למעלה מ-100 דגמי כפכפים חדשים ושונים במגוון רחב של סגנונות ומחירים, ואת כולם אפשר למצוא באתר או ב-18 סניפי הרשת ברחבי הארץ. בואו נתחיל:

הכי חרישים:

כולנו צריכות לפחות זוג אחד כזה בארון - כפכפים יומיומיים, נוחים ושימושיים שאפשר לעמוד עליהם במשך שעות ושעל הדרך יהיה כיף להסתכל עליהם. כאן נכנס לתמונה הזוג הנהדר הזה של המותג האוסטרלי סול סאנה, המגיע בשחור קלאסי ובירוק מנטה משגע.

לחצו כאן לדף המוצר>>

לכל מזג אוויר:

אז נכון, אנחנו כבר מפנטזות על קרני השמש הבוהקות, אבל הנה זוג כפכפים שיצליח לדלג בקלילות בין עונת המעבר ההפכפכה לבין חום יולי-אוגוסט, ותודה לטקסטורה המחוררת והאוורירית. וכל זה במעטפת של סטייל איטלקי משובח, מבית המותג איי.אס.98.

לחצו כאן לדף המוצר>>>

 הכי מיוחדים:

 צבע הורס, טקסטורה חייתית ועקב שכזה עוד לא ראינו - הכפכפים הסגורים האלו של ג'פרי קמפבל משדרגים ברגע כל תלבושת ויגרמו לכולן לשאול "מאיפה לך?".

לחצו כאן לדף המוצר>>

כמו תכשיט:

מבחינתנו, נעליים הן חלק בלתי נפרד מהאופן בו אנחנו מתקשטות כשאנחנו יוצאות מהבית, ולכן כל תוספת של נצנוץ על הרגליים היא מבורכת. בדיוק כמו עם הכפכפים השטוחים והמטריפים האלו של ג'פרי קמפבל.

לחצו כאן לדף המוצר>>

כמו ללכת על עננים:

נוחות היא עניין שאין להקל בו ראש. אבל אם פעם נעלי נוחות היו שם קוד למראה מבוגר ולא אופנתי, הנעליים הנוחות של היום הן שיא האופנה, בעיקר בזכות טכנולוגיות מתקדמות שגורמות לנו להרגיש כאילו אנחנו הולכות על עננים ונראות מדהים באותו הזמן, כמו עם הכפכפים הסגורים האלו של המותג הדרום קוריאני, פורסיז.

לחצו כאן לדף המוצר>>

עטפנו בסרט:

אין כיף כמו לשמח חתן וכלה, ועדיף בנעלי עקב גבוהות בצבע בוהק ובסגנון ייחודי ורומנטי. כאן בדיוק נכנסים הכפכפים האלו של ג'פרי קמפבל. נתראה בשמחות!

לחצו כאן לדף המוצר>>

 לאתר שופרא, הקליקו כאן.

שופרא כפכפים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד