י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לוין נעדר מהרשימה

חבר צוות ההידברות מטעם 'הליכוד' שעלול להכעיס את החרדים

לקראת השיחות בבית הנשיא, רה"מ מינה את צוות המו"מ להידברות מטעם הליכוד והקואליציה. בין חברי הצוות נמנה ד"ר אביעד בקשי, ראש המחלקה המשפטית בפורום קהלת, מינוי שעלול להוביל לזעם במפלגות החרדיות. הליכוד הכחיש את הדיווחים על הצוות שמונה לבית הנשיא

חבר צוות ההידברות מטעם 'הליכוד' שעלול להכעיס את החרדים
בית נשיא מדינת ישראל צילום: ויקיפדיה

חברי צוות המו"מ של נתניהו לבית הנשיא: ראש הממשלה בנימין נתניהו מינה הבוקר את צוות המו"מ להידברות מטעם הליכוד והקואליציה. בין חברי הצוות נמנים השר רון דרמר, מזכיר הממשלה יוסי פוקס וד"ר אביעד בקשי. יחד עם זאת, יתכן שתצטרף דמות בכירה נוספת לצוות. שם מעניין שחסר מהרשימה הוא יריב לוין, שר המשפטים שלפחות בשלב זה לא יקח חלק במו"מ בבית הנשיא.

ד"ר אביעד בקשי הוא ראש המחלקה המשפטית בפורום קהלת. מינוי זה של נתניהו עלול לעורר את זעמן של המפלגות החרדיות, מאחר ופורום קהלת ובקשי התבטאו לאחרונה נגד פסקת ההתגברות ונגד קידומה כחלק מהרפורמה.

הבוקר תקף חבר הכנסת משה גפני את פורום קהלת על התבטאויותיהם של חבריו לאחרונה נגד פסקת ההתגברות. "הם מזמן כבר לא ימין, הם שמאל", אמר גפני.

יצויין כי מהליכוד נמסר כי "הפרסומים על הרכב צוות משא ומתן אינם נכונים".

יחד עם זאת, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ החליט למנות את ח"כ גדעון סער, ח"כ חילי טרופר, ח"כ אורית פרקש-הכהן ועו"ד רונן אביאני כצוות ההידברות שישלח מטעם הסיעה לבית הנשיא.

במקביל, ראש האופוזיציה ויו״ר יש עתיד יאיר לפיד מינה צוות לדיונים בבית הנשיא: ח״כ אורנה ברביבאי, ח״כ קארין אלהרר, מנכ״לית משרד רה״מ לשעבר נעמה שולץ ועו״ד עודד גזית.

הרפורמה המשפטית הידברות חרדים קהלת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד