י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתיחת פנים

ירושלים מתחדשת: גלריית תמונות מרהיבה מהפרויקטים בעיר

בשנים האחרונות עוברת העיר ירושלים מתיחת פנים עם שלל מיזמי התחדשות עירונית, אשר נועדו לתת מענה לזוגות צעירים ולחדש את פני השכונות ברחבי העיר • להלן סיקור הפרויקטים שנמצאים בבנייה, דרך גלריית תמונות הדמיה שחוזה כיצד תיראה העיר בעתיד הקרוב

ירושלים מתחדשת: גלריית תמונות מרהיבה מהפרויקטים בעיר
פרויקט בירושלים צילום: מתוך אתר העירייה

המינהלת להתחדשות עירונית ברשות לפיתוח ירושלים, בשיתוף מינהל התכנון בעיריית ירושלים פועלים בשנים האחרונות לסייע לקדם תוכניות בניה ופרויקטים להתחדשות עירונית מתוך הבנה כי יש לשפר את רווחת המגורים למשפחות החיות בצפיפות וכן לשדרג את הסביבה העירונית, זאת ביוזמתו של ראש העיר משה ליאון המעודד תכנון מיטבי, על מנת לייצר איכות חיים טובה יותר לתושבים באמצעות שדרוג המרחב העירוני וכן כדי להגדיל את היצע הדיור בירושלים, הנחשבת לאחת מהערים המבוקשות ביותר בענף הנדל"ן ובכך לסייע במיתון עליית מחירי הדיור הכללית ברחבי הארץ.

בין הפרויקטים המקודמים כיום ניתן למצוא, בניית שכונות חדשות, תחנת רכבת חדשה, חניונים ומגוון קמפוסים ואולמות ספורט. צפו בגלריית תמונות הדמיה מרהיבה אשר צופה כיצד תיראה העיר בעתיד הקרוב ומסקרת את אשר נעשה בעיר הקודש בימים אלו.

בשכונת קרית היובל לדוגמה, תוכניות הבנייה מאושרות בקצב מסחרר. בוועדה המחוזית אושרה תוכנית להתחדשות עירונית במתחם אולסוונגר בשכונה המתפרסת על שטח של כ-50 דונם. התוכנית כוללת הריסה של מבנים בני 8 קומות כל אחד הכוללים כ-320 יחידות דיור ובנייה של כ-1,200 יחידות דיור ב-12 מבנים בני 7 עד 22 קומות. התוכנית כוללת עוד כ-2,000 מ"ר עבור שטחי תעסוקה, וכ-28,000 מ"ר עבור מבני ציבור שיוקמו בחזיתות הבניינים. שיא הבנייה עתיד לצאת אל הפועל במבנה זכוכית, או כפי שהוא מכונה: "הבורג' חליפה של ירושלים" שיתנשא על פני 40 קומות.



ירושלים התחדשות עירונית משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד